جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

کتاب معجزه شکرگزاری

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
کتاب معجزه شکرگزاری

اغلب افراد بابت نعمت هایی که در زندگی شان دارند هیچ گاه شاکر خداوند نیستند و از این موضوع آگاهی کافی را ندارند که هنگامی که خداوند را بابت نعمت هایش سپاس گویند چه معجزه ای در زندگی شان رخ می دهد. به خاطر نعمت هایی که در زندگی تان دارید از خداوند سپاس ‌گزار باشید حتی نعمت های کوچک، تا نعمت‌های بزرگ و بیشتری را در زندگیتان جذب کنید.

معرفی کتاب معجزه شکرگزاری:

کتاب معجزه شکرگزاری به قلم راندا برن را می توان از جمله آثار موثر در حوزه ی انگیزشی در نظر گرفت که می‌تواند به طور کامل زندگی شما را دستخوش تغییرات ویژه ای کند. در این کتاب راندا برن نویسنده مشهور کتاب راز به شما می‌آموزد که چطور بابت نعمت‌های زندگیتان شکرگزاری کنید و از این راه به صلح و آرامش درونی برسید و با استفاده از تمرینات ۲۸ روزه شکرگزاری نیروی قدر شناسی خود را تقویت کنید و سلامت، شغل، پول و روابط خود را بهبود بخشید و کاری کنید تا کوچکترین خواسته ها و بزرگترین آرزوهایتان به حقیقت بپیوندد و در زندگیتان تحول عظیمی رخ دهد و همچنین در زندگی خود خشنود تر و سپاس گزارتر شوید و آرامش را به زندگی خودتان فراخوانی کنید.

کتاب معجزه شکرگزاری

تنها چیزی که نیاز دارید انرژی، انگیزه و اشتیاق کامل برای انجام این تمرین ها به صورت روزانه است. در واقع این کتاب به ارائه روش‌هایی برای شکرگزاری آنچه به دست آورده ‌ایم و آنچه داریم، هر چند کوچک می‌پردازد. راندا برن در کتاب معجزه شکرگزاری تمام تلاش خود را می کند تا شکرگزاری ‌ در قبال همه ‌ی داشته هایتان را به عادات روزمره خود تبدیل کنید. تا به طور مرتب و روزانه به آن ها بپردازید و پس از به پایان رساندن این دوره ۲۸ روزه نیز آن را رها نکنید. نام دیگر این کتاب جادو معجزه سپاسگزاری نیز هست. در کتاب معجزه شکرگزاری، راندا برن به شما نشان می دهد که چطور می توانید با شکرگزاری واقعی اعجاز را وارد زندگی خود کنید.

معرفی نویسنده کتاب معجزه شکرگزاری:

راندا برن سخنران انگیزشی و یکی از نویسندگان برتر و موفق در زمینه ‌ی کتب انگیزشی است که در سال 1945 در ملبورن استرالیا متولد شد. راندا برن همچنین از نویسندگان و کارگردان‌های مشهور پرسروصدای قرن بیستمی است که اکثر افراد او را با مستند راز می شناسند. مستند راز در کنار کتاب مشهور راز یکی از پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین مستندها و کتاب‌ها در سراسر دنیاست. هرچند که نقدهای بسیاری به آن وارد شده، اما کمتر کسی است که تاثیر زیادی را که در مخاطبان داشته بتواند کتمان کند. در واقع کتاب‌های راندا برن به شدت توانسته ایده قانون جذب را میان خوانندگان در سطح جهان بیان کند. راندا برن نویسنده کتاب معجزه شکرگزاری در سال 2007 در میان ۱۰۰ زن موفق جهان در مجله تایم توانست شهرت را از آن خود کند. امروزه کتاب های او به بیش از ۴۰ زبان در دنیا ترجمه می ‌شود و طرفداران خاص خود را دارد.

کتاب معجزه شکرگزاری

راندا برن کارگردان و نویسنده‌ی فیلم پرمخاطب و پرفروش راز و کتاب معجزه شکرگزاری است. تجربیات او در زندگی او را به  سمت کشف قانون جذب روانه کرد که نه تنها زندگی خود را متحول کرد بلکه زندگی بسیاری از مخاطبین آثارش را نیز تغییر داد. برن یکی از هزاران زن موفق در جهان است که پس از طی رنج ها و مشکلات بسیاری که در زندگی خود متحمل شد در دوره‌ ای از زندگی ‌اش دچار افسردگی شدیدی شد، توانست پس از مدتی از بار این مشکلات رهایی یابد و راه نجاتی برای خود پیدا کند. او این مسیر پر پیچ و خم را را در طی یک شبانه روز طی نکرده است.  توانایی شگفت‌ انگیز او در دیدن بهترین‌ها در همه چیز، احساس عشق به همه و همه چیز و کمک به افراد زیادی در سراسر جهان به او بینش شگفت‌انگیزی داده است که چگونه همه‌ ی ما انسان‌ها می‌توانیم در مسیر تغییر زندگی گام برداریم و بهتر و بهتر بشویم. راندا برن در آثار خود با توضیح چگونگی عملکرد قانون جذب، خواننده را در یک مکاشفه شگفت‌انگیز همراهی می‌کند. او خود باور دارد که کلید یک زندگی واقعاً شاد و موفق در تمرین شکرگزاری نهفته است و از همه می‌خواهد به پذیرش این باور برسند.

هرچند آثار راندا برن همواره با انتقادهایی روبه‌رو بوده است، اما او در کتاب معجزه شکرگزاری می‌گوید شواهد نشان می‌دهند که هرچه بیشتر شکرگزاری و سپاسگزاری روزانه را انجام دهیم، فراوانی بیشتری به سوی ما سرازیر می‌شود. او علاوه بر حقایق متافیزیکی شناخته‌ شده در مورد انرژی، نظر خود را بر شواهد زندگی خود و بسیاری دیگر که از زمان کشف قانون جذب تغییر کرده‌اند، استوار می‌کند. از جمله کتاب‌های پرفروش راندا برن می توان به کتاب‌های راز، معجزه شکرگزاری، قهرمان، قدرت و راز هستی  اشاره کرد.

مطالعه کتاب معجزه شکرگزاری مناسب چه کسانی است؟

کتاب معجزه شکرگزاری به نوعی چشم شما را می گشاید تا به جهان دوباره و این بار روشن‌تر و حقیقی تر بنگرید و سریع‌تر به سمت موفقیت در کار و زندگی و رابطه گام بردارید. اگر علاقه مند به مطالعه کتاب‌های خود یاری و انگیزشی هستید، کتاب‌های خوب بسیاری وجود دارد که می‌توانید به سراغ آن ها بروید. اما فراموش نکنید هیچ آگاهی و دانشی تا زمانی که نتوانید آن را در زندگی به کار بگیرید، به شما و بهبود زندگیتان کمک نخواهد کرد. به همین دلیل کتاب معجزه شکرگزاری برتری ویژه‌ای نسبت به آثار مشابه خود دارد. این کتاب تمرین‌هایی عملی برای جذب انرژی مثبت و ایجاد تغییر و تحول عظیم و شگرفی در بینش و زندگی دارد. به همین دلیل اگر به دنبال راهی برای جذب نیروهای مثبت هستید و می‌خواهید در فرکانس شکرگزاری قرار بگیرید و روز به روز ارتعاشتان را بالاتر ببرید تا در مسیر هدف و خواسته های تان قرار بگیرید پیشنهاد ما به شما مطالعه کتاب معجزه شکرگزاری است.

کتاب معجزه شکرگزاری شما را به سمت تفکر بیشتر و تشکر کردن سوق می دهد. اگر به دلیل مشکلات خود غمگین هستید و دچار افسردگی شده اید و افکار منفی شما را احاطه کرده‌اند، در واقع اگر در هر برهه از زندگی دچار یأس و استیصال و یا اسیر پوچی شده‌اید و برای فرونشاندن ‌شان راه چاره‌ای نیافته‌اید، به احتمال زیاد پاسخ شما در کتاب معجزه شکرگزاری یافت می شود پس مطالعه این کتاب را از دست ندهید.

آنچه راندا برن در کتاب‌های خود (راز، معجزه شکرگزاری و قهرمان و...) از شما درخواست می کند انجام دهید این است که اول از همه باور کنید که می‌توانید از مشکلات عبور کنید. هنگامی که شروع به باور این واقعیت کردید، آن وقت است که شروع به فکر کردن به راه‌هایی برای گذر از بحران‌ها می‌کنید، کمی بررسی و تحقیق می‌کنید، با مردم صحبت می‌کنید، سخت  تلاش می‌کنید و... و در نهایت راه‌های جدیدی برایتان گشوده خواهد شد.

در بخش هایی از کتاب معجزه عشق می خوانیم:

کائنات می‌داند شما باید سپاسگزار باشید تا بتوانید رؤیاهای ارزشمندتان را به واقعیت تبدیل کنید؛ بنابراین، پیام‌هایی شخصی را به شما نشان می‌دهد تا به یاد آورید که همواره سپاسگزار باشید. او همه‌ی انسان‌ها، موقعیت‌ها و رویدادهای پیرامونتان را به ‌منزله‌ی نشانه‌ای شگفت‌انگیز به‌کار می‌برد تا شما به یاد آورید که سپاس‌گزار باشید. عملکرد کائنات در واقع این گونه است: اگر صدای آژیر آمبولانس را می‌شنوید؛ پیام شگفت‌انگیز کائنات برای شما این است که به دلیل سلامتی‌تان از خداوند سپاس‌گزار باشید. اگر خودروی پلیس را مشاهده می‌کنید؛ پیام شگفت‌انگیز کائنات برای شما این است که به دلیل امنیت و آرامشتان از خداوند سپاس‌گزاری کنید. اگر انسانی را در حال خواندن روزنامه مشاهده می‌کنید؛ پیام شگفت‌انگیز کائنات برای شما این است که به دلیل شنیدن خبرهایی شگفت‌انگیز از خداوند سپاس‌گزاری کنید.

”بیایید لحظه‌ای درنگ کنیم و بیندیشیم زیرا، اگر امروز نکته‌هایی بسیار را نیاموختیم، دست‌کم نکته‌هایی اندک را آموختیم؛ اگر نکته‌هایی اندک را نیاموختیم، دست‌کم بیمار نشدیم؛ و اگر بیمار شدیم، دست‌کم نمردیم؛ بنابراین، بیایید همواره سپاس‌گزار باشیم. “

برای خلق زندگی رویایی‌‌ات، زمان آن رسیده که به خودت عشق بورزی. روی نشاط تمرکز کن. تمام کارهایی را انجام بده که احساس خوبی به تو می‌دهند. عاشق خودت باش، هرآنچه که هستی. وقتی درون خودت را تغییر بدهی، همه‌چیز در زندگی‌ات تغییر خواهد کرد. مثل یک نیرو مغناطیسی باش و به کیهان اجازه بده که تمام چیزهای خوب را به تو عطا کند. برای جذب کردن چیزهایی که استحقاق‌شان را داری، باید عشق را جذب کنی.

اما سپاس‌گزارانه ‌زیستن چگونه است؟ آیا فقط گفتن جمله‌ی ”خدایا، سپاس‌گزارم، “ برای سپاس‌گزاربودن کافی است؟ هرگز! انسان سپاس‌گزار باید در کردارش سپاس‌گزار باشد. شاید فرآیند سپاس‌گزاری با این جمله شروع شود؛ اما گفتن این جمله فقط سرآغاز ماجرا خواهد بود. درست همان‌گونه که تصورکردن برای به‌کارگیری قانون جذب فقط نقطه ‌ی شروع محسوب می‌شود.

فقط همین امروز بکوشید بیازمایید آیا می‌توانید یک روز را به‌گونه‌ای سپری کنید که هیچ‌گونه سخن منفی بر زبان نیاورید یا خیر. شاید این کار به ‌راستی دشوار باشد؛ اما می‌توانید آن را برای یک روز بیازمایید. برای انجام ‌دادن این کار، دلیلی مهم وجود دارد. بسیاری از ما نمی‌دانیم در طول روز چقدر منفی‌گویی می‌کنیم؛ اما، پس از این‌که یک روز به سخنانمان توجه کردیم، به این موضوع پی می‌بریم. این نکته را به یاد داشته باشید: برزبان‌آوردن هر گونه سخن منفی یا گله و شکایت‌کردن سبب می‌شود همان امور به زندگی‌مان جذب شوند.

به زمان‌هایی بیندیشید که با بداخلاقی و بی‌حوصلگی از خواب بیدار می‌شوید. سپس، روزتان را با همین حالت شروع می‌کنید و کارهای شما، یکی پس از دیگری، اشتباه از آب درمی‌آیند. در پایان روز نیز ادعا می‌کنید که روزی جهنمی را پشت‌سر گذاشته‌اید؛ به‌گونه‌ای که گویا جهنمی‌بودن آن روز به‌صورت تصادفی اتفاق افتاده است. البته، دلیل اصلی جهنمی‌بودن آن روزتان این است که خودتان از صبح بداخلاق و بی‌حوصله بودید.

کتاب معجزه شکرگزاری

تو افکار منفی را طوطی ‌واری بیان می‌کنی و دائم از چیزهایی که دوست نداری گلایه می‌کنی. تو به معنای واقعی کلمه داری خودت را زندانی می‌کنی، مانند یک طوطی در قفس. هر بار که درباره‌ی چیزهای منفی فکر می‌کنی، یک میله به قفس اضافه می‌شود و تو از خوبی‌هایی که در ذهن داری، دورتر می‌شوی.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید