جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

گلکسی M32 سامسونگ

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
گلکسی M32 سامسونگ

مشخصات محصول جدیدی از کمپانی سامسونگ با شماره مدل SM-M325FV که احتمالا به گوشی گلکسی  M32 مرتبط است در بنچ مارک  گیک ‌بنچ رویت شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده در بنچ مارک مشخصات این گوشی هوشمند بسیار شبیه گلکسی A32 4G است و نمایشگر این گوشی هوشمند 6.4 اینچی امولد با نرخ‌ تازه ‌سازی 90 هرتز است. با این اوصاف می توان بیان کرد که گلکسی A32 در نسخه 4G و 5G به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده‌ بود اما هفته گذشته مشخص شد که گلکسی M32 به عنوان جانشین گوشی گلکسی M31 از باتری 6000 میلی آمپر ساعت برخوردار خواهد بود. مستندات مربوط به بنچ مارک نشان می‌دهد که گلکسی M32 با نسخه سیستم عامل اندروید 11 عرضه می‌شود که از تراشه هلیو G80 مدیاتک و رم 6 گیگابایتی استفاده خواهد کرد. همچنین شواهد نشان می‌دهد که گلکسی M32 در آزمون تک هسته ‌ای و چند‌ هسته ‌ای موفق و پیروز شده و به ترتیب امتیاز  361 و 1254 را از آن خود می کند.

نقد و بررسی کردن گوشی سامسونگ M32

به تازگی گوشی جدیدی با کد SM M325FV در سایت گیگ بنچ ظاهر شده است که گمان می‌رود گوشی سامسونگ گلکسی M32 باشد. حال می خواهیم با اطلاعاتی که فعلا در دسترس داریم به نقد و بررسی این گوشی هوشمند بپردازیم.

بیشتر بخوانید: گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3

قیمت گوشی M32 سامسونگ

قیمت گوشی M32 تا به امروز به طور دقیق مشخص نشده است زیرا هنوز گوشی M32 به بازار موبایل عرضه و معرفی نشده؛ اما با در نظر داشتن برچسب قیمتی نسخه ‌های قبلی می‌ توان گفت گوشی سامسونگ M32 قیمت تقریبی در بازه‌ی 300 دلار خواهد داشت. قیمت گلکسی M32 یکی از نقاط قوت و مشخصه‌ های محبوبیت این نسخه خواهد بود که در کنار باقی ویژگی ‌هایش یک امتیاز در بین سایر رقیبان برای آن محسوب می‌شود. البته می‌توان قطعی گفت که قیمت گوشی M32 همانند سایر نسخه‌ های هم خانواده‌اش اقتصادی خواهد بود.

مشخصات گوشی M32 از لحاظ نرم افزاری

در مشخصات گوشی M32 از نظر نرم افزار رابط کاربری One UI 3.1 همراه با سیستم عامل اندروید 10 استفاده خواهد شد که در اجرای برنامه‌ ها را روان‌تر کرده و ظاهر و نمایی ساده و راحت به تنظیمات بخشیده است.

مشخصات گوشی M32 سامسونگ از نقطه نظر سخت افزاری

توان پردازشی گوشی گلکسی M32 توسط تراشه مدیاتک هلیو G80 تأمین خواهد شد که براساس معماری 12 نانومتری ساخته می‌شود. این تراشه که در مشخصات گوشی M32 سامسونگ استفاده شده است یک پردازنده‌ ی هشت هسته ‌ای متشکل از دو هسته ‌ی A75 با فرکانس 2.0 گیگاهرتزی و شش هسته ‌ی A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتزی می باشد. علاوه بر این برای تجزیه و تحلیل داده ‌های گرافیکی از پردازنده‌ی Mali-G52 MC2  بهره گیری می کند. این گوشی موبایل در نسخه‌ های 6/64 و 8/128 گیگابایتی راهی بازار خواهد شد که برای افزایش حافظه نیز می‌توان از کارت جانبی microSD کمک گرفت.

طراحی گوشی M32

پنل پشتی و فریم گوشی M32 از جنس پلاستیک است و در پنل پشتی ماژول یکپارچه دوربین به چشم نمی‌خورد و سنسورها به صورت جداگانه ای روی بافت پنل پشتی قرار گرفته ‌اند. پنل جلو هم از بریدگی ناچ استایل برای میزبانی دوربین سلفی استفاده می‌کند. سنسور اثرانگشت در گوشی M32 سامسونگ به صورت اپتیکال در زیر نمایشگر تعبیه خواهد شد و همچنین تم رنگی مشکی، سفید، آبی و بنفش برای آن در نظر گرفته می‌شود. ابعاد این موبایل برابر 160 در 74 در 9 میلی‌متر خواهد بود و وزنش به 196 گرم می‌رسد. این گوشی دارای سنسور اثر انگشت بوده که روی فریم آن قرار می‌گیرد و در سه رنگ سفید، مشکی و آبی وارد بازار خواهد شد البته کاربران در تمام کشورها به این سه رنگ دسترسی نخواهند داشت.

نمایشگر گوشی سامسونگ M32

همانگونه که گفته شد نمایشگر این گوشی موبایل سوپر آمولد 6.4 اینچی است و رزولوشن2400 × 1080 پیکسل، نسبت تصویر 20:9، تراکم پیکسلی 411 پیکسل بر اینچ را ارائه خواهد داد.

باتری گوشی M32 سامسونگ

گوشی M32 سامسونگ دارای یک باتری 6000 میلی‌ آمپری است که از قابلیت فست شارژ 15 واتی پشتیبانی می کند. چنین باتری توانمندی با در نظر گرفتن قیمت این گوشی یک نقطه قوت محسوب می‌شود. برخورداری از جک 3.5 میلی‌متری هدفون، اسپیکر، درگاه شارژ USB Type-C 2.0، بلوتوث، وای فای و جی پی اس از دیگر امکانات گوشی محسوب می‌شود.

دوربین گوشی M32 سامسونگ

برای عکاسی کردن با گلکسی A32 4G در مجموع 5 دوربین همزمان عمل می کند. یک دوربین سلفی 20 مگا پیکسلی، دوربین اصلی 64 مگا پیکسلی، فوق عریض 8 مگا پیکسلی، دوربین عمق سنج 5 مگا پیکسلی و در نهایت ماکرو 5 مگا پیکسلی دوربین ‌های این گوشی را هستند. از آنجایی که گلکسی M32 بسیار شبیه به گلکسی A32 4G می باشد پس از نظر فیلم برداری انتظار می‌رود که با دوربین اصلی گلکسی M32 بتوان فیلم‌ هایی با وضوح 1080p  و 30 فریم بر ثانیه ثبت کرد. همانطور که بالاتر اشاره شد در پنل پشتی سامسونگ M32 هیچ ماژولی به چشم نمی‌خورد. چهار لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، اولتراواید 8 مگاپیکسلی، ماکرو 5 مگاپیکسلی و سنجش عمق 5 مگاپیکسلی به صورت جداگانه روی پنل پلی کربتات پشتی قرار گرفته‌ اند. نا گفته نماند که دوربین سلفی گوشی M32سامسونگ نیز 20 مگاپیکس است و هم دوربین جلو و هم دوربین پشتی قابلیت فیلمبرداری 1080پیکسل را با سرعت 30 فریم بر ثانیه خواهند داشت.

ارزش خرید گوشی M32

بازار میان‌رده ‌ها همیشه میزبان نسخه‌ های جدید اقتصادی است، زیرا مخاطبان زیادی به طور مداوم به دنبال گوشی ‌های جدید با قیمت مناسب هستند. مهمان جدید این بازار، گوشی سامسونگ گلکسی M32 خواهد بود که ارزش خرید بالایی دارد و براساس گزارشات نسبت به نسخه پیشین خود بهبود هایی در امکاناتش داشته است. در حقیقت با خرید گوشی M32 می‌توان با یک تیر دو نشان را هدف گرفت؛ هم می‌توان هزینه کمتری نسبت به قیمت گوشی های سامسونگ دیگر صرف کرد و هم می‌توان از یک مدل خوش ساخت که پاسخگوی نیازهای کاربری روزانه بوده نیز بهره مند شد.

در نهایت می توان گفت که اطلاعات بسیار کمی درباره مشخصات داخلی و خارجی گوشی هوشمند گلکسی M32 منتشر شده است. انتظار داریم با نزدیک ‌تر شدن به زمان رونمایی شاهد انتشار مشخصات بیشتری از این گوشی هوشمند به بازار باشیم تا بتوانیم به راحتی در مورد انتخاب این تلفن همراه برای خرید تصمیم بگیریم.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید