جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

گوشی‌های سری پوکو X4 احتمالا در چهار مدل از راه می‌رسند

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
گوشی‌های سری پوکو X4 احتمالا در چهار مدل از راه می‌رسند

پوکو احتمالا در آینده نزدیک از نسل جدید گوشی‌های خانواده پوکو X رونمایی می‌کند که شامل مدل‌های مختلفی می‌شود. حالا طبق گزارشی جدید، ظاهرا باید منتظر چهار مدل از خانواده پوکو X4 باشیم که برخی از آن‌ها در فصل اول ۲۰۲۲ از راه می‌رسند.

پوکو نزدیک به یکسال پیش از گوشی پوکو X3 رونمایی کرد و حالا خودش را برای معرفی نسل آینده‌اش آماده می‌کند. به تازگی دو گوشی پوکو X4 و X4 NFC با شماره مدل‌های ۲۲۰۱۱۱۶PI و ۲۲۰۱۱۱۶PG در دیتابیس IMEI مشاهده شده‌اند که البته تنها با این مدل‌ها روبه‌رو نخواهیم شد.

پوکو می‌خواهد تمام اعضای این خانواده را بروز کند و در همین راستا باید منتظر معرفی گوشی‌های پوکو X4 GT و همچنین مدل پرو آن هم باشیم. طبق گزارشی جدید، پوکو X4 NFC در فصل اول ۲۰۲۲ برای بازار جهانی معرفی می‌شود و در همین زمان باید منتظر رونمایی از نسخه استانداردش برای بازار هند هم باشیم.

گوشی‌های سری پوکو X4 احتمالا در چهار مدل از راه می‌رسند

بیشتربخوانید: پوکو M4 پرو 5G

در حال حاضر اطلاعی از تاریخ معرفی پوکو X4 GT نداریم، با این حال طبق منبع گزارش جدید کاربران در هند به این گوشی هوشمند دسترسی پیدا نمی‌کنند و این دستگاه در سایر بازارها به فروش می‌رسد. در نهایت با مدل پرو این خانواده روبه‌رو هستیم که در حال توسعه قرار دارد و وارد بازار هند هم می‌شود، با این حال تاریخ معرفی‌اش مشخص نیست. بنابراین احتمالا نباید منتظر رونمایی از آن در اوایل ۲۰۲۲ باشیم.

گوشی‌های سری پوکو X3 به خصوص مدل استاندارد و پرو آن عملکرد مناسبی در بازار داشتند، بنابراین انتظار می‌رود نسل آینده آن‌ها هم بتوانند در بازار خریداران زیادی را جذب کنند. البته گفته می‌شود پوکو X4/NFC همان ردمی نوت ۱۱ پرو با برندی متفاوت خواهد بود.

در صورتی که پوکو به دنبال رونمایی از نسل جدید گوشی‌های سری X در اوایل ۲۰۲۲ باشد، در هفته‌های آینده گزارش‌های بیشتری درباره آن‌ها منتشر خواهد شد و از مشخصات فنی‌شان اطلاع پیدا می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید