جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

گوشی وان پلاس Nord CE 5G

author منتشر کننده
بدون نظر 3 0
گوشی وان پلاس Nord CE 5G

گوشی وان پلاس Nord CE 5G

وان پلاس زیر مجموعه ‌ای مهم از اوپو و هلدینگ BBK است. بسیاری از ما، وان پلاس را به دلیل خاص و متفاوت بودن نسبی برخی از محصولاتش می ‌شناسیم. حدود 10 ماه پیش به طور رسمی تایید شد است که وان پلاس نورد CE 5G به عنوان یک گوشی میان رده جدید مورخ 20 خرداد معرفی خواهد شد و این امری طبیعی است که گزارش ‌ها پیرامون این محصول زیاد و زیادتر شود، بنابراین، می‌خواهیم به جزئیات منتشر شده از این گوشی بپردازیم. پس از رونمایی این گوشی، شایعات ضد و نقیض فراوانی از نسل بعد آن منتشر شد. خیل زیادی از افشاگران معتبر، این شایعات را پوشش دادند تا این که به طور رسمی وجود این گوشی و تاریخ رونمایی از آن مشخص شد.

گوشی وان پلاس Nord CE 5G

به گزارش Mysmartprice، وان پلاس رسماً رونمایی از این گوشی را تأیید کرده است. در همین بین، این روز ها منبعی که ادعا دارد به اطلاعات داخلی وان پلاس دسترسی داشته، جزئیات پردازنده و دوربین این گوشی را فاش کرده است. این منبع می‌گوید این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۷۵۰G  و دوربین اصلی 64 مگا پیکسلی برخوردار است. نورد CE 5G نمایشگری ۶.۴۳ اینچی از نوع امولد با نرخ نوسازی 90 هرتزی خواهد داشت. خوشبختانه وان پلاس همچنان از پنل امولد استفاده می‌کند و برای کاستن هزینه ها نمایشگر خود را به LCD تغییر نمی‌دهد. این گوشی موبایل در قاب عقب دارای دو عدد دوربین کمکی و در قاب جلو یک دوربین 16 مگاپیکسلی می باشد. انتظار داریم این موبایل قیمت بسیار خوبی داشته باشد و در برابر سایر گوشی‌ های میان ‌رده، مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب کند. با این اوصاف هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت این دستگاه در دسترس قرار نگرفته است. ریز جزئیات مرتبط با ظرفیت باتری، نسخه اندروید و دیگر ویژگی ‌های این گوشی هوشمند هنوز هم فاش نشده ‌اند، اما طبق گفته ها عرضه عمومی آن از 26 خرداد آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: گوشی نوکیا C20 پلاس معرفی شد

مدیرعامل وان پلاس دیروز اعلام کرد که پرچم داران این شرکت جایگاه خوبی میان مصرف‌کنندگان پیدا کرده‌اند. این موبایل با تکیه بر همین محبوبیت در حوزه ‌های جدید تری مثل بازار موبایل‌ های ارزان، ایرفون ‌های بی‌ سیم و تلویزیون‌ های هوشمند قدم برداشته است.

وان پلاس در هنگام توصیف نام وان پلاس CE می‌گوید دو حرف CE مخفف Core Edition است که می‌ خواهد یک تجربه اساسی را ارائه دهد. گوشی ‌های موبایل وان‌ پلاس از مشخصات سخت ‌افزاری رده بالا استفاده می‌کند، اما با قیمتی به مراتب ارزان ‌تر به بازار راه می یابد تا رقیب جدی برای پرچم‌ داران مطرح سامسونگ، شیائومی و هواوی باشد. این محصول همچنان از خانواده نورد به حساب می‌آید، اما قابلیت ‌های متفاوتی خواهد داشت که از انتظارات کاربران بالاتر خواهد بود. با تمام این‌ موارد، نورد CE 5G فقط بخشی از رویداد تابستانه وان پلاس است و ما باید شاهد معرفی محصولات جذابی در این مراسم باشیم.

وان‌ پلاس به روز ترین محصول میان ‌رده ‌ی خود به نام وان ‌پلاس نورد CE 5G را با تراشه‌ ی جدید و بالا بردن ظرفیت باتری معرفی کرد. در حقیقت ظرفیت باتری از ۴،۱۱۵ میلی‌آمپر ساعت به ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت افزایش یافته تا مخاطبان بتوانند زمان بیشتری برای کار با گوشی هوشمند داشته باشند. برای شارژ دستگاه نیز فناوری شارژ سریع 30T پلاس به محصول جدید شرکت چینی اضافه شده که می‌تواند تنها در 30 دقیقه، میزان شارژ باتری را از صفر به 70 درصد برساند.

وان ‌پلاس نورد CE 5G

وان‌پلاس نورد CE 5G برخلاف مدل پیشین خود از دوربین اصلی با رزولوشن 64 مگا پیکسلی به جای دوربین 48 مگاپیکسلی استفاده می کند اما تفاوت ‌های بین دو نسخه فقط به رزولوشن دوربین اصلی بسط داده نمی‌ شود. شرکت این گوشی موبایل در نظر دارد برای دوربین سلفی وان ‌پلاس نورد CE 5G تنها از یک حسگر دوربین 16 مگا پیکسلی استفاده کند و دیگر خبری از ماژول دوربین دوگانه که در نسخه‌ ی قبل بود نیست. در پنل پشتی نیز کنار دوربین اصلی 64 مگا پیکسلی، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی با میدان دید 119 درجه‌ ای و دوربین 2 مگاپیکسلی مونوکروم وجود دارد.

وان ‌پلاس می‌گوید پردازنده ‌ی اساسی وان‌پلاس نورد CE 5G نسبت به مدل قبلی خود حدود ۲۰ درصد سریع‌ تر عمل می‌کند و عملکرد مدل پردازنده‌ ی گرافیکی نیز با افزایش ۱۰ درصدی همراه خواهد بود. مخاطبان به خرید محصول جدید وان ‌پلاس مختارند یکی از میان حافظه ‌ی رم ۶، ۸ یا ۱۲ گیگا بایتی را انتخاب کنند. البته در گزارش آمده که گزینه ‌های قابل ارائه در بازارهای مختلف جهان امکان دارد که متفاوت باشد.

با وجود این همه تفاوت سخت‌افزاری، وان‌پلاس نورد CE 5G از نظر طراحی ظاهری بسیار مشابه به نسخه‌ ی سال گذشته خواهد بود. در بالای صفحه ‌نمایش این گوشی موبایل، حفره ‌ای تعبیه شده تا دوربین سلفی قرار گیرد. در لبه ‌ی پایینی گوشی نیز جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری قرار گرفته است.

گوشی OnePlus Nord CE 5G در کنار تلویزیون هوشمند این کمپانی عرضه می شود!

وان پلاس از طریق یکی از سایت‌ های رسمی خود، وجود گوشی OnePlus Nord CE 5G را در کنار تلویزیون هوشمند خود با نام OnePlus TV U1S به گوش همگان رسانده است. به نظر می‌رسد که روز رونمایی از وان پلاس نورد CE 5G شاهد رونمایی از تلویزیون هوشمند وان پلاس، در تاریخ ١٠ ژوئن (٢٠ خرداد) باشیم. به همین دلیل، فاصله زیادی تا رونمایی این دو محصول نداریم. پس از انجام رونمایی این دو دستگاه، پیش فروش آن‌ ها، در فردای همان روز آغاز می‌شود. در نهایت، آغاز فروش نهایی OnePlus Nord CE 5G از روز 16 ژوئن (26 خرداد) خواهد بود.

قیمت احتمالی OnePlus Nord CE 5G

در راستای این موضوع، یک منتقد در مورد قیمت جانشین OnePlus Nord صحبت هایی کرده است. این افشاگر، قیمت این گوشی را در هند اعلام کرده است. و اظهار کرده است که OnePlus Nord CE 5G  با برخورداری از برچسب قیمتی ٢۴,٩٩٩ روپیه‌ای (معادل ٣۴۴ دلار آمریکا) در هند عرضه می‌شود. قیمتی که حدود 2000 روپیه هند (معادل ٢٨ دلار آمریکا) ارزان‌ تر از نسل قبلی است. این خبر، خوب است و می‌تواند امید بخش به صرفه ‌تر شدن دستگاه ‌های وان پلاس در آینده نزدیک برای ما باشد.

در نهایت نظر شما در مورد گوشی OnePlus Nord CE 5G چیست؟ شما چه انتظارات دیگری از این گوشی میان رده تازه به بازار رسیده دارید؟ آیا می‌تواند عملکردی موفق و متفاوت در بازار میان رده‌ ها و گوشی‌های اقتصادی داشته باشد؟

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید