جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

آمازون احتمالا روی رقیب کلاب‌ هاوس برای میزبانی از اهالی موسیقی کار می ‌کند

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
آمازون احتمالا روی رقیب کلاب‌ هاوس برای میزبانی از اهالی موسیقی کار می ‌کند

در دنیای این روزها که همه سخت مشغول سرگرم شدن در دنیای مجازی هستند هر روزه اپلیکیشن های متفاوتی وارد این دنیای گسترده می شوند که ویژگی های منحصر به فردی دارند و باعث جذب مخاطبین خاصی خواهند شد. کلاب هاوس یکی از شبکه‌ های اجتماعی بسیار محبوب جهان است که این روزها نام آشنای کاربران اینترنتی است که به ‌طرز شگفت ‌انگیزی با رشد تعداد کاربران رو به ‌رو شده؛ اما چطور می‌ توان از کلاب هاوس استفاده کرد؟ ظاهرا آمازون نیز تصمیم گرفته یک شبکه‌‌‌ ی اجتماعی صوتی برای رقابت با پلتفرم یادشده توسعه دهد. به‌ نظر می‌ رسد رقیب آمازونی کلاب هاوس این امکان را در دسترس کاربران قرار می ‌دهد که دی ‌جی برنامه‌ ی رادیویی آنلاین خود باشند.

سایت آمازون

در بخش قبل گفتیم که کلاب هوس یک سری تصمیمات جدید گرفته است و در این تصمیمات سایت مشهور و معروفی پایش در میان است. همان طور که برای همه مشخص و واضح است یکی از معتبر ترین و پرکاربرد ترین فروشگاه های اینترنتی در دنیا، سایت Amazon.com است. این کمپانی از سال 1994 فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت تنها یک سایت فروش محصولات مختلف به صورت بین المللی نیست. بلکه به صورت بین المللی در تجارت الکترونیک، پردازش ابری، توزیع محصولات دیجیتال و هوش مصنوعی فعالیت می کند.

لازم به ذکر است که یادآور شویم این سایت در ابتدا کم و کاستی هایی داشته است و همچنین محصولات متنوعی را عرضه می کرده است و در طول زمان دستخوش تغییراتی نیز شده است. امازون در ابتدا سایت عرضه انواع کالا های فیزیکی بوده است. همچنان یکی از بهترین سایت ها برای خرید لباس یا خرید لپ تاپ لوازم دیجیتال قطعاً سایت آمازون است. این سایت انواع مختلف محصولات را با قیمت های مختلف و حتی در برخی موارد با قیمت کمتر از قیمت بازار عرضه می کند. پس از خرید از آمازون کالا توسط پست برای مشتری ارسال می گردد.

مشکلات پرداخت در سایت آمازون

ناگفته نماند که یکی از سختی های خرید کردن از این سایت مشهور و به نام نحوه ی پرداخت آن است به این خاطر که برای خرید از امازون در ایران نیاز به پرداخت ارزی دارید. که به این منظور باید به یکی از راه های پرداخت اینترنتی مثل انواع کردیت کارت یا کیف پول پی پال دسترسی داشته باشید. برای دریافت ویزا کارت یا مستر کارت فیزیکی نیاز به افتتاح حساب ارزی دارید. یکی دیگر از راه های خرید از وبسایت Amazon با استفاده از گیفت کارت آمازون است. به عنوان نکته ای نیز بایستی یادآور شد که ایران در حال حاضر به دلیل تحریم بودن مشکلات پرداختی زیادی نیز خواهد داشت.

در صورتی که دسترسی به راه های بالا برایتان امکان پذیر نمی باشد می توانید با ثبت نام در سایت ایرانیکارت نسبت به دریافت کارت اعتباری بین المللی یا اکانت پی پال خود یا هر روش دیگری اقدام نمایید. به علاوه چنانچه علاقه ای به استفاده از این روش ها ندارید می توانید از خدمات پرداخت ارزی ایرانیکارت بهره ببرید.

آمازون احتمالا روی رقیب کلاب‌ هاوس برای میزبانی از اهالی موسیقی کار می ‌کند

بیشتر بخوانید: سبک زندگی دیجیتالی یعنی چه؟

آمازون احتمالا روی رقیب کلاب‌ هاوس برای میزبانی از اهالی موسیقی کار می ‌کند

اخیرا خبر هایی به دست رسیده و نشان داده است که بر اساس اطلاعات و یافته های به دست آمده سایت مشهور آمازون بر روی یک اپلیکیشنی مشابه کلاب هاوس در حال فعالیت است که احتمالا به همه‌ی کاربران اجازه می‌دهد دی‌جی برنامه‌ی رادیویی خود باشند. فعلا نام این پلتفرم Project Mic است و ظاهرا ابتدا فقط برای کاربران ایالات متحده در دسترس قرار خواهد گرفت. البته هنوز برنامه‌ی زمان‌بندی انتشار این پلتفرم برای سایر نقاط جهان در دسترس نیست. آمازون جدیدترین شرکت در میان غول‌های دنیای فناوری است که با پروژه‌ای موسوم به Project Mic می‌خواهد امکان ساخت و نشر برنامه‌های رادیویی زنده را در پلتفرمی شبیه کلاب‌هاوس فراهم کند. هدف این پروژه ایجاد بستری آسان برای تولید و دسترسی به رادیو است.

همه ی این مسائل به کنار، ما در این مقاله قصد دیگری داریم و می خواهیم از ترکیب این دو پلتفرم صحبت کنیم. بر اساس اسنادی که به دست آمده است در حقیقت شنوندگان می‌توانند علاوه بر اپلیکیشن اختصاصی این پلتفرم از طریق Audible، آمازون موزیک، توییچ و دستگاه‌های الکسا به این سرویس دسترسی پیدا کنند. اپلیکیشن Project Mic حتی برای خودروها بهینه‌سازی خواهد شد تا همه کاربران به راحتی از آن استفاده کنند. تصویر نمونه‌ای که از این اپلیکیشن مشاهده شده ظاهرا صفحه‌ای را نشان می‌دهد که فهرست برنامه‌های زنده، موضوعات داغ و برترین تولیدکنندگان محتوا در آن قابل مشاهده است. به‌علاوه، کاربران می‌توانند بر اساس موضوع، نام یا موسیقی در این پلتفرم جستجو کنند.

یک سری از داده ها و شنیده ها نیز اظهار دارند که این سایت در حقیقت قصد دارد که «پروژه میکروفن» در ابتدا میزبان شماری از سلبریتی‌ها و تولیدکنندگان بااستعداد محتوا باشد تا بتواند جامعه مخاطب کافی را به سمت این سرویس جذب کند. هرچند این برنامه تا حد زیادی بر موسیقی تمرکز خواهد داشت ولی بخش‌های دیگری مثل فرهنگ عامه، کمدی و ورزش هم در آن قرار داده می ‌شود.

تصور کنید که موسیقی زنده در حال پخش باشد یا موسیقی ای که از قبل ضبط شده است. طبیعتا حسی که در موسیقی زنده وجود دارد بسیار جذاب تر از هر حس دیگری است. آمازون هنوز به درخواست رسانه‌ها برای اظهارنظر درباره این پروژه واکنشی نشان نداده است. نخستین بار وب‌سایت Axios از تلاش آمازون برای ساخت نوعی قابلیت پخش زنده صوتی شبیه کلاب‌هاوس خبر داده و متذکر شده بود که این شرکت می‌ خواهد با شرکت‌ های پخش موسیقی همکاری کند تا با هنرمندان رویدادهای زنده برگزار کند.

در انتها باید گفت که این سایت مشهور با این اپلیکیشن به جمع اپل و اسپاتیفای می‌ پیوندد که به دنبال توسعه محتواهای رادیویی هستند. همه این شرکت‌ ها با اهالی دنیای موسیقی همکاری دارند تا از طریق ایجاد برنامه‌ های زنده تجربه دیجیتالی رادیو را فراهم کنند. منتها سرویس آمازون می ‌تواند ویژگی‌ های محلی داشته باشد و با توجه به محل سکونت کاربر برنامه ‌ها و تبلیغات را به او نشان دهد. گفته می ‌شود که این سرویس در ابتدا فقط برای کاربران آمریکایی در دسترس قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید