جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

با این بازی‌های اندرویدی به دنیای کلمات وارد شویم

author منتشر کننده
بدون نظر 3 0
با این بازی‌های اندرویدی به دنیای کلمات وارد شویم

سفر به دنیای کلمات سفری هیجان انگیز و پر از رمز و راز است. سفری که با آغاز آن، از تاریکی ­های جهل رهایی می‌یابید، حافظه خود را تقویت می‌­نمایید، ذهن خود را به چالش می‌کشید، دامنه لغات خود را افزایش می‌­دهید و به اطلاعات عمومی خود می‌افزایید. اگر می­ خواهید به سوی این سفر سرتاسر شور و هیجان گام بردارید و آغازگر تحولی عظیم در ذهن و حافظه خود باشید با ما در این نوشتار همراه و همسفر باشید.

ورود به دنیای کلمات با بازی پرسون پرسون

بازی پرسون پرسون یک بازی اندرویدی در سبک کلمات و دانستی ­هاست که با انجام آن می‌­توانید به سوی دنیای کلمات گام بردارید، اطلاعات عمومی خود را به چالش بکشید. در هر کدام از مراحل این بازی از شما سوال­‌های مختلفی پرسیده می‌شود و شما برای ورود به مرحله بعد موظف هستید پاسخ صحیح هر سوال را پیدا کنید. در بازی پرسون پرسون شما باید سعی کنید امتیاز خود را افزایش دهید تا از سایر بازیکنان پیشی بگیرید. از ویژگی­‌های بازی پرسون پرسون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برخورداری از ظاهری زیبا و جذاب، برخورداری از رابط کاربری روان و نیز برخورداری از بیش از 250 چالش مختلف، امکان به چالش کشیدن دوستان، خریدهای درون برنامه­ ای و ...

دنیای کلمات

بیشتر بخوانید: بازی‌های اندرویدی که منجر به تقویت حافظه می‌شوند

ورود به دنیای کلمات با بازی آبنبات

از دیگر بازی‌های اندرویدی در سبک کلمات، بازی آبنبات می‌­باشد. در این بازی که دنیای کلمات را به تصویر می‌کشد، شما باید از داخل جدول‌­ها که پر است از حروف به هم ریخته، کلمات مورد نظر را پیدا کنید. حروف این کلمات در جدول یا در ردیف‌­های افقی، یا در ردیف‌­های عمودی و یا در ردیف ­های مورب کنار هم قرار گرفته­ اند. با پیشروی در بازی جدول‌­ها بزرگتر و پیچیده ­تر می­‌شوند و ذهن شما را برای یافتن کلمات مورد نظر بیشتر به چالش می‌­کشند. در بازی آبنبات هر جدول تم مربوط به خودش را دارد و کلمات مورد نظر هم به همان تم مربوط می‌شوند. مثلاً تم شهرها، تم رنگ­‌ها و ...

دنیای کلمات

از آنجایی که بازی آبنبات زمان دار نیست شما می‌توانید تا هر وقت که بخواهید برای پیدا کردن کلمات مورد نظر در جدول زمان صرف کنید. از ویژگی­‌های بازی آبنبات می­ توان به امکان خرید درون برنامه ­ای، امکان استفاده از راهنما در حین بازی و ... اشاره کرد.

ورود به دنیای کلمات با بازی مارمولک

در بازی مارمولک که سبک خاصی از بازی با کلمات است، شما موظف به هدایت یک مارمولک بزرگ سبز رنگ هستید که قصد دارد در دنیای کلمات با مارمولک دیگر جهت رسیدن به نوک قله کوه مسابقه بدهد. در حین راه شما با حروف داده شده کلمه می‌سازید. هر چقدر تعداد حروف کلمه­ ای که ساختید بیشتر باشد مارمولک شما سریعتر به قله کوه می‌رسد. این بازی دارای آیتم­‌های ویژه­ ای همچون توری، موشک، چسب و ... است که می‌توانید با خرید آن‌ها خود را از رقیب جلوتر بیندازید. در بازی مارمولک بالای جدولی که کلمه را با حروف آن می‌سازید، نواری به رنگ­های قرمز، آبی و سبز وجود دارد. رنگ قرمز بیانگر کلمات شش حرفی، رنگ سبز بیانگر کلمات پنج حرفی و رنگ آبی بیانگر کلمات چهار حرفی می‌­باشد.

دنیای کلمات

ورود به دنیای کلمات با بازی حرف چین

بازی حرف چین نیز نوعی بازی با کلمات است که در آن شما با چیدن حروف کنار هم کلمه مورد نظر را پیدا می‌کنید و برای خود دنیای کلمات می‌سازید. برای این کار شما حروف را از یک جدول قرمز رنگ که در پایین صفحه قرار دارد انتخاب می‌کنید و آن را به سمت جایگاه خود در بالای صفحه می­‌کشید و رها می‌کنید. در این بازی برای هر حرف انتخابی یک مربع با اندازه متناسب در نظر گرفته شده است. همچنین با گذشتن از مرحله 21، بین کلمات ارتباط وجود خواهد داشت. از ویژگی­‌های بازی حرف چین می‌توان به گرافیک زیبا و نیز استفاده از رنگ­‌های شاد و جذاب اشاره کرد.  

دنیای کلمات

ورود به دنیای کلمات با بازی حرف تو حرف

در بازی حرف تو حرف ذهن شما کم کم به یک ذهن همه چیز دان تبدیل می‌شود چرا که شما در این بازی با حروف داده شده به دنبال ساخت کلمه­ ای خواهید بود که موضوع خاصی دارد. در واقع شما با این بازی دنیای کلماتی می‌سازید که موضوع خاصی دارند. زمانی که شما این کلمه را ساختید با کشیدن انگشت خود روی آن، کلمه را از بین سایر کلمات حذف می­‌کنید. این کار توسط شما تا جایی ادامه پیدا می‌­کند که دیگر هیچ حرفی در صفحه باقی نماند و شما به مرحله بعد صعود کنید. هر مرحله از این بازی موضوع خاصی دارد و در دسته خاصی همچون حیوانات، میوه­ ها و ... قرار می‌گیرد. هر موضوع با دسته بندی خاص نیز 20 مرحله دارد که شما باید به ترتیب آن‌ها را طی کنید. از ویژگی­های بازی حرف تو حرف می‌توان به گرافیک ساده، رنگ بندی یکنواخت و صداگذاری مطلوب اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی بازی خواستگاری

ورود به دنیای کلمات با بازی گسپیک

بازی گسپیک هر چند که نوعی بازی با کلمات است ولی اندکی متفاوت ­تر از بازی­‌های قبلی می‌­باشد و دنیای کلمات متفاوتی را به تصویر میکشد. در این بازی علاوه بر آن که ذهن شما به چالش کشیده می­‌شود، حافظه تصویری شما نیز تقویت می‌شود. در بازی گسپیک ابتدا تصاویری که به شدت محو شده ­اند به شما نمایش داده می­شود. شما با دیدن این تصاویر حروف مرتبط با آن را حدس می­‌زنید. چنانچه حروفی را که حدس زده­ اید درست باشد، تصویر نسبت به قبل واضح ­تر و روشن تر می‌شود و شما یک قدم و یا شاید چند قدم به یافتن پاسخ نزدیک می­ شوید. از آنجایی که مراحل این بازی به صورت تصادفی بارگذاری می‌شوند شما می‌توانید چندین و چند بار این بازی را انجام داده و به اتمام برسانید. از نکات قابل توجه بازی گسپیک دو زبانه بودن آن است. به این صورت که شما می‌توانید کلمات را هم به فارسی و هم به انگلیسی بنویسید. فقط برای نوشتن کلمات به انگلیسی شما باید به بخش تظیمات مراجعه کنید و زبان بازی را تغییر دهید. با این کار در کنار سایر مزایایی که کسب می­‌کنید همچون تقویت حافظه تصویری، افزایش اطلاعات عمومی، به چالش کشیدن ذهن و ... با معادل کلمات در زبان انگلیسی نیز آشنا می‌­شوید و زبان انگلیسی­ تان تقویت می­‌شود. در بازی گسپیک راهنماهای مختلفی در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید با توجه به علاقه و البته سکه ­هایی که در بازی کسب کرده­ اید از هر یک از آن‌ها استفاده کنید. راهنمایی ­هایی همچون نمایش یک حرف، راهنمای تصویری و ...

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید