جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

با بازی سلحشوران: نجات قلعه با نیروهای اهریمنی مبازره کنید

author منتشر کننده
بدون نظر 4 0
با بازی سلحشوران: نجات قلعه با نیروهای اهریمنی مبازره کنید

بازی سلحشوران: نجات قلعه که توسط استودیو باران رویا برای تبلت­ ها و گوشی­‌های اندرویدی طراحی و ساخته شده است، یک بازی جذاب ایرانی در سبک استراتژی است که هم اکنون در کافه بازار حدود 5 هزار نصب فعال دارد و به صورت رایگان با امکان پرداخت درون برنامه­‌ای قابل دریافت می­‌باشد. این بازی روایتگر داستان افسانه‌­ای است که شما را با قهرمانان تاریخی این مرز و بوم که در مقابل نیروهای اهریمن ایستادگی و مقاومت کرده و در نهایت آن ها را از میان برداشته­‌اند آشنا می‌­کند. اگر شما هم همانند این اهوراییان قدرتمند می­‌خواهید از طریق نجات قلعه شر نیروهای اهریمن را از سر سرزمین خود کم کنید ابتدا این نوشتار را مطالعه کرده و بعد با دانلود و نصب این بازی به هدف بزرگی که در سر دارید برسید.

بازی سلحشوران: نجات قلعه

داستان بازی سلحشوران: نجات قلعه

داستان بازی سلحشوران: نجات قلعه از این قرار است که: اهریمن یا همان جادوی سیاه وقتی با تمام نیرنگ ها و افسون های خود نتوانست دنیای اهورا را تصرف نماید و در مقابل او شکست خورد، تصمیم گرفت حیله‌­ی دیگری به کار برد و از راهی دیگر خود را وارد حریم اهورا نماید. برای این کار، هم از دیوان و ددان دنیای خود استفاده کرد و هم از طریق نیرنگ و وعده­‌های پوچ و توخالی آدم­ های بد طینت و سیاه دل را دور خود جمع کرد و از آن ها نیرویی عظیم گرد آورد. اهریمن که طی مبارزه­‌های قبلی تمام نیرو و توان خود را از دست داده بود به آخرین جادوی خودش متوسل شد و با استفاده از آن به سمت دنیای نیکی­‌ها یعنی دنیای اهورا دروازه­‌هایی را باز کرد تا با فراخواندن و هدایت کردن نیروهای خود، از طریق همین دروازه­‌ها بتواند به دنیای اهورا نفوذ کند.

در این میان اهورا از نقشه شوم اهریمن آگاه شد و برای مقابله با آن تصمیم گرفت قلعه‌­ای جادویی بسازد. قلعه­‌ای که تمام دروازه­‌های اهریمن برای ورود به دنیای اهورا ناگزیر به عبور از آن بودند. علاوه بر آن اهورا از این قلعه به عنوان محلی برای نگهداری تمام تجهیزات و امکانات دنیای خود استفاده کرد و آن را محلی برای اقامت قهرمانان در نظر گرفت تا بتواند هنگام حمله‌­ی دشمن بهترین و مقاوم ترین دفاع ممکن را داشته باشد و بدین ترتیب نبرد اهورا و اهریمن آغاز شد.

بازی سلحشوران: نجات قلعه

بیشتر بخوانید:‌ با بازی موتوری: فرار بزرگ، به شهرهای مختلف ایران سفر کنید

روند انجام بازی سلحشوران: نجات قلعه

برای انجام بازی سلحشوران: نجات قلعه آرش که توسط نیکی از شهر فردوس فرا خوانده شده، به عنوان نماینده­‌ای از نیروهای اهورا رهبر مدافعین می­‌شود و در اولین نبرد خود به میدان می­‌رود. او تمام تلاش خود را می‌­کند تا دشمن همیشگی و سرسخت قهرمان های ایرانی یعنی دیو سیاه را که پیوسته تلاش می­‌کرد جهان را به سوی سیاهی و تاریکی بکشاند و قهرمانهای ایرانی را نابود کند از میان بردارد و قلعه­ جادویی را که توسط اهورا ساخته شده است در مقابل هجوم دشمن حفظ نماید. حال شما به عنوان آرش در این بازی به ایفای نقش خواهید پرداخت و با استفاده از امکانات و تجهیزاتی که در اختیار شما قرار خواهید گرفت قلعه را از دست دیوان نجات خواهید داد.   

در این بازی هر چه بیشتر نیروهای اهریمن را نابود کنید قدرت آن را به دست خواهید آورد که به کمک نیکی از قهرمان های دیگر دعوت کنید تا در این وظیفه خطیر شما را یاری کنند. برای انجام این وظیفه نیز راه درازی در پیش دارید چرا که اهریمن نیز دست از تلاش برنداشته و نیروهای بیشتری را برای مبارزه با شما به سمت دنیای اهورا روانه می‌­کند. در این بازی شما برای غلبه بر بدی­‌ها باید بدون وقفه و اندکی استراحت به مبارزه خود ادامه دهید و حتی اگر لازم باشد در این راه نیز از جان خود بگذرید تا برای نیروهای اهورا نماد از خودگذشتگی و وفاداری باشید و با عمل خود به آن ها رسم ایثار را بیاموزید.

در بازی سلحشوران: نجات قلعه شما شما باید:

مقابل نیروهای اهریمنی که به سمت دروازه‌­های اهورا می­‌آیند با تمام توان خود مقاومت کنید.

قدرت قهرمانان را که در قلعه هستند آزاد کنید تا بتوانید با کمک آن ها دیوان، ددان و موجودات خطرناک دنیای اهریمن را که به دنیای شما نفوذ کرده‌­اند را نابود کنید.

در طول بازی هرگز نباید اجازه دهید که نیروهای اهریمن از دروازه‌­ها عبور کنند و به هدف اصلی خود یعنی تصرف اهورا دست یابند.

هر کدام از قهرمانان که در این بازی وجود دارند توانایی متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند و بنابراین هر کدام برای انجام کاری مناسب هستند. شما می­‌توانید با استفاده از این توانایی‌­ها در موقعیت های مختلف در مقابل نیروهای اهریمن از جمله دیوها مقاومت کنید و حتی آن ها را شکست دهید. با شکست دیوها حتی می­‌توانید در آن ها قدرت سرزمین اهورا را نیز به اجرا بگذارید.

در بازی سلحشوران: نجات قلعه شما به عنوان آرش با هر بار ضربه زدن به صفحه می‌­توانید تیر پرتاب کنید. حتی شما می­‌توانید از طریق لول آپ کردن آرش به تمام خصوصیات آن دسترسی پیدا کنید.

وقتی شما در بازی توانستید به مرحله 600 برسید، می‌­توانید مهارت رستگاری را باز نمایید. البته در این راه با غول های زیادی سر و کار دارید که باید با هر یک از آن ها پیکار کنید و یک یک آن ها را از پای درآورید. زمانی که مرحله رستگاری برای شما باز شد مرحله‌­ی جدید و جذاب دیگری به بازی اضافه می‌­شود که به صورت آنلاین قابل انجام است. شما می‌­توانید با بازی کردن در این مرحله و به نمایش گذاشتن توانایی­‌های خود جام به دست آورید و با آن ها تجهیزات جدید همچون تیر، کمان، لباس، سربند و ... بخرید و یا این که تجهیزات خود را به روز نمایید.

بیشتر بخوانید: معرفی بازی دیرین شاه

کاربرد برخی از تجهیزات در بازی سلحشوران: نجات قلعه

تیر: علاوه بر آن که قدرت ضربه­‌های شما را افزایش می‌­دهد شانس زدن یک ضربه سهمگین را نیز در اختیار شما قرار می‌­دهد.

کمان: باعث می‌­شود سریعتر تیر بزنید. البته قدرت کلی شما را نیز افزایش می­‌دهد.

لباس آرش: در این بازی شما در نقش آرش دو لباس دارید. این لباس­ ها این امکان را به شما می‌­دهند تا به دیوان و ددان صدمه بیشتری وارد نمایید.

سربند: همانطور که می­‌دانید در هر بازی برای به دست آوردن برخی از تجهیزات و امکانات شما یا باید پول پرداخت کنید و یا این که با انجام مراحل مختلف بازی پول بیشتری کسب نمایید. حال در این بازی سربند می‌­تواند پول شما را به میزان 8 درصد افزایش دهد. البته اگر بتوانید 50 غول را بکشید و به عبارت دیگر آن ها را نفله کنید بازی به صورت رایگان این سربند را در اختیار شما قرار می‌­دهد. البته هر چه در بازی به مراحل بالاتری بروید سربند به میزان بیشتری پول شما را افزایش می­‌دهد.

همانطور که قبلاً نیز اشاره شد، در بازی قهرمانان متفاوتی وجود دارد که شما می‌­توانید با پرداخت پول آن ها را آزاد کنید تا به کمکتان بیایند. حتی می­‌توانید با عوض کردن دوربین بازی به هر کدام از این قهرمانان که خواستید تبدیل شوید.

نیروهای اهریمن یعنی همان غول ها در طول بازی قهرمانان شما را از بین می­‌برند. برای این که بتوانید دوباره این قهرمانان را به بازی برگردانید باید از الماس­ هایتان استفاده کنید. با دادن الماس قهرمان مورد نظر شما زنده خواهد شد. البته امکان زنده شدن قهرمانان به صورت عادی و رایگان در بازی وجود دارد اما باید مدت زمان زیادی را صبر کنید تا این اتفاق بیفتد.

در این بازی هر ده مرحله یک بار غول به سراغ شما می‌­آید و بعد از ده بار که غول به سراغ شما آمد سر و کله غول بزرگتر پیدا می­‌شود. اگر شما نتوانید این غول را شکست دهید و یا توانایی شکست دادن آن را نداشته باشید به مرحله عادی بازی بر می­‌گردید و ناچارید در این مرحله با سربازان غول های بزرگ یعنی بچه غول ها مبازره کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی بازی گلمراد

نقاط قوت و ضعف بازی سلحشوران: نجات قلعه

بازی سلحشوران: نجات قلعه همانند هر بازی اندرویدی دیگری دارای نقاط قوت و ضعف است که به برخی از آن ها در زیر اشاره می‌­شود:

نقاط قوت بازی سلحشوران: نجات قلعه

بازی دارای داستانی افسانه­‌ای و اساطیری از شخصیت های معروف شاهنامه است.

در این بازی امکان آشنایی با 50 قهرمان شاهنامه وجود دارد.

در بازی سلحشوران: نجات قلعه بیش از 10 زمین بازی متفاوت وجود دارد که گیمر می‌­تواند در هر کدام از آن ها به نبرد با دشمنان و دفاع از قلعه بپردازد.

گرافیک بازی بسیار جذاب و با کیفیت است. صداگذاری و انتخاب موسیقی نیز به بهترین شکل انجام گرفته است.

در حین بازی میان شخصیت های مختلف بازی گفت و گوهایی صورت می‌­گیرد که بسیار جذاب و فراموش نشدنی هستند.

بازی نسبت به ویژگی و کیفیتی که دارد دارای حجم بسیار کمی است حدود 88 مگابایت.

چون شخصیت های بازی سلحشوران: نجات قلعه از شاهنامه گرفته شده‌­اند، هر کاربری را به شناخت هر چه بیشتر میراث و اسطور‌‌‌ه‌­های کشور ترغیب می­نماید.

بازی سلحشوران: نجات قلعه بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده است و تا مدت ها می­‌تواند ذهن گیمر را به خود مشغول کند.

نقاط ضعف بازی سلحشوران: نجات قلعه

برای نصب بازی سلحشوران: نجات قلعه به دستگاهی حداقل با رم یک گیگا بایت نیاز است.

برای لذت بردن هر چه بیشتر از بازی داشتن گوشی پر سرعت لازم است.

در مرحله آنلاین این بازی هر چه سرعت اینترنت بیشتر باشد بهتر است.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید