جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

شرکت ماکروسافت همچنان بهترین تبلت‌های (tablet PC) در بازار را تولید می‌کند

author منتشر کننده
بدون نظر 4 0
شرکت ماکروسافت همچنان بهترین تبلت‌های (tablet PC) در بازار را تولید می‌کند

محصولات surface pro قدرت بسیاری در رابطه با ترکیب زیرکانه‌ی تبلت و لپ تاپ به دست آورده است. جدیدترین مدل تبلت surface pro در زمینه‌ی طراحی هیچ تغییر اساسی نسبت به مدل قبلی نمی‌کند؛ اما جهشی خوب درعملکرد با بهره گیری از نسل دهم پردازشگرهای اطلاعاتی شرکت Intel و عمر بیشتر باتری، تبلت Surface pro را به جایگزینی پذیرفته شده برای لپ تاپ به طور کار آمدتر بدل ساخته است. تبلت های این کمپانی دارای بهترین پایه ی نگهدارنده ی طراحی شده ای است که در یک تبلت یافت می‌شود؛ با قابلیت تقریبا 180 درجه حرکت مداوم و توان توقف در هر نقطه ای در میانه.

تبلت های ماکروسافت (Microsoft)

این سری تبلت ها از بهترین صفحه کلیدهای قابل اتصال با گیره (clip-on) در تاریخچه‌ی نسبتا کوتاه صفحه کلیدهای تبلت های ویندوز (Windows) بهره می‌برد. با فناوری صفحه کلید Surface Type Cover‌؛ شما یک پوشش محافظتی صفحه‌ی باریک دارید. به علاوه‌ی یک صفحه کلید تاشو که می‌تواند به خوبی صفحه کلید یک لپ تاپ باشد. همچنین قلم این سری از تبلت ها (Stylus)، از بهترین قلم های ویندوز (Windows) است. در طول چند سال اخیر تصویر گرها، انیمیشن سازها و هنرمندان این مورد را در دستگاه های گوناگون سری surface بررسی کرده اند  که همیشه با تحسین زیاد آن ها همراه بوده است.

تبلت های ماکروسافت (Microsoft)

بیشتر بخوانید: بررسی لپ تاپ Alienware m17: بیگانه اما پرقدرت

Surface pro 7؛ تجربه‌ی ملاقاتی لذت بخش با یک دوست صمیمی!

گرچه در سال 2019 تغییر زیادی در قسمت کارکرد زیربنایی تبلت surface pro7  وجود نداشته و در طول حدود دو سال گذشته، طراحی آن به طور عمده ای پیشرفت نکرده است اما همچنان surface pro7 بهترین تبلت با تمام ویژگی ها، دارای دو کارکرد در یک دستگاه مجهز به سیستم عامل ویندوز (Windows) است. شروع آشنایی با تبلت surface pro 7 مانند ملاقات با یک دوست قدیمی است. تبلت surface pro7 در واقع با مدل surface pro 6 که سال گذشته به بازار آمده بود تفاوت چندانی ندارد و به طور آشکار دلیل عدم تفاوت این است که دو مدل اخیر این تبلت طراحی دو کارکرد در یک دستگاه را بدون این که به دو چیز کاملا متفاوتی تبدیل شود تا حد ممکن پیاده کرده اند.

تبلت های ماکروسافت (Microsoft)

چه ویژگی جدیدی در سال 2019 به آن اضافه شده است؟

جهشی به سوی بهره گیری از سری پردازشگرهای اطلاعاتی نسل دهم core ساخت شرکت Intel. در نسخه های core i7, i3, i5 قدرت پردازشگری بیشتری اضافه می‌شود اما در بهترین حالت ممکن این سطح از ارتقاء بسیار کم است. همچنین قابلیت پشتیبانی از Wi-Fi 6 را دارد، درصورتی که یک روتر برای استفاده از از آن داشته باشید. (که به احتمال زیاد ندارید!)

مسئله مهم تر دارا بودن یک درگاهUSB_ C خوب و راحت برای استفاده است. خوشبختانه برای این دوره زمانی در حال تغییر pro 7 surface به طور معقولی دست کم دربرگیرنده هر دو درگاه USB_A و  USB_C می‌باشد.

آیا درگاه قدیمی سال بعد پا برجا خواهد بود؟ گفتن آن سخت است.

تبلت های ماکروسافت (Microsoft)

بیشتر بخوانید: بررسی لپ تاپ ایسوس Rog Zephyrus M GU502GU: ترکیبی از گیمینگ و زیبایی

لزوم خرید تبلت Surface pro 7

اگر تبلت surface pro 6 یا مدل های دیگر surface مربوط به چند سال اخیر را دارید مورد الزام آوری برای به روز کردن آن وجود ندارد. اگر به لپ تاپ وابسته هستید و تصمیم دارید در جهت یک سبک زندگی مبتنی بر استفاده از تبلت قدم بردارید، این تبلت بهترین نمونه‌ی یک تبلت مجهز به سیستم عامل ویندوز (Windows) دارای تمام ویژگی هاست. عملکرد این تبلت نسبت به surface pro موجود دربازار در سال گذشته (هر دو تبلت در نسخه های core i5 بررسی شده اند) بهبود پید ا کرده اما میزان نگهداری شارژ باتری به همان وضعیت، با کمی کاهش سطح کیفیت همراه بوده است. صفحه کلید و قلم آن به طور جداگانه فروخته می‌شود و بسیارهم گران قیمت هستند.

قیمت گذاری تبلت های ماکروسافت (Microsoft)

پوشش صیقلی صفحه کلید مدل surface pro 7 و قلم آن (stylus) همچنان برای شما هزینه اضافی به دنبال خواهد داشت اما معمولا خدمات فروش همراه با تخفیف در صورت خرید همه‌ی اجزای آن به ویژه در نزدیکی فصل خرید در تعطیلات  وجود خواهد داشت. به علاوه، مدل surface pro 6 در بازار موجود می ماند و انتخاب اول پیش از به بازار آمدن مدل  surface pro 7 می‌باشد. به علت اینکه سری Surface pro بدون لوازم جانبی اش اصلا مفید نیست، باید لوازم جانبی آن در جعبه خرید شما قرار بگیرد. وادار کردن شما به خریدهای جداگانه ی اجزای آن تنها کمی نمایش قیمت گذاری به حساب می‌آید.

تبلت های ماکروسافت (Microsoft)

بیشتر بخوانید: بررسی Asus Rog G703GXR: لپ تاپ گیمینگ قدرتمند و همه کاره

Surface pro X؛ مهره اصلی کمپانی

Surface pro X؛ مدل چشمگیر مجهز به معماری سیستم آرم (Arm)، از سری تبلت های Surface Pro می‌باشد که در سال 2019 به بازار آمده است. طراحی آن کمی پیشرفته تر از مدل Pro به نظر می‌رسد. قلم Stylus و صفحه کلید Pro X نسبت به 7 pro متفاوت است گرچه مانند آن به طور جداگانه فروخته می‌شود. فرورفتگی طراحی شده بر روی صفحه کلید (Clip-on) برای قرار گرفتن قلم stylus در آن ایده ی فوق العاده ای است. عمر باتری تبلت مدل Pro X باید قابل توجه باشد. (با این حال به طور اساسی CPU یک تلفن هوشمند را راه اندازی می‌کند) و قابلیت پشتیبانی از اتصال بی سیم موبایل LTE-4G را خواهد داشت. از سوی دیگر، به لطف ارتباط بدساخت و ناهماهنگ بین تراشه های آرم (Arm) و برنامه های ویندوز (Windows)، دست کم در قالب یک ایده، Pro X حالت کاربردی بودن فراگیر Surface pro 7 به عنوان یک کامپیوتر همه کاره‌ی همه جانبه را نخواهد داشت.

منبع

www.cnet.com

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید