جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

«شیرهای کابل» به کتابفروشی‌ها رسیدند

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
«شیرهای کابل» به کتابفروشی‌ها رسیدند

کتاب «شیرهای کابل» جلد دوم رمان «مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد» نوشته مجتبا شول افشارزاده توسط نشر هوپا منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «شیرهای کابل» جلد دوم رمان «مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد» نوشته مجتبا شول افشارزاده به‌تازگی با تصویرگری سیدمحمد مهدی فاطمی نسب با شمارگان هزار نسخه و ۲۲۲ صفحه توسط نشر هوپا منتشر و راهی بازار نشر شده است.

ماجراهای مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد ۲ نیز همچنان در حال و هوایی فوتبالی می‌گذرد اما اینبار در شهر هرات و کابل افغانستان؛ و با حضور تیم‌هایی چون تیم ملی آرژانتین، تیم ملی ترینیداد و تو باگو و تیم ملی آمریکا. «شیرهای کابل» ماجرای سفر چند نوجوان عاشق فوتبال و یک پیرزن فوتبالیست از روستایی کویری به افغانستان برای صلح، فوتبال و پیروزی است. در جلد اول این رمان (گربه‌های تهران) سفر ماجراجویانه شخصیت‌های کتاب از روستای کویری به تهران می‌پرداخت روایت می‌شد.

بیشتر بخوانید: ترجمه رمانی که فردینان سلین در زندان نوشت منتشر شد

در پشت جلد دوم این رمان آمده است: جایی که هم پای مرگ در میان باشد و هم پای رسیدن به لیگ، بدون شک مجیدو بارسا و بقیه دوستانش دارند روزگار عجیب و غریبی را از سر می‌گذرانند؛ بی‌بی‌نسا و رفقایش پول کفن و دفن‌شان را وسط می‌گذارند. جهان شاهد گم شدن اصغرپنبه‌ای در اردوی تیم می‌شود و گل‌ممد لژیونر افغانستانی به ترکیب تیم راه پیدا می‌کند. اما از پس روزهای سیاه، روزهای روشن و خنده حتماً خواهد رسید. درست روزی که بروبچه‌های شایسته تیم ملی دارآباد سفرشان را آغاز کردند، هرگز فکر نمی‌کردند با سرمربی تیم ملی ایران شام بخورند...

آخرین جلد از این رمان سه‌گانه، «یوزپلنگ‌های نیویورک» نام دارد که در نوبت انتشار قرار گرفته است. مجتبا شول افشارزاده برنده جوایز داستان‌نویسی کشور از قبیل «جایزه ملی جمالزاده» است که در کنار رمان کودک و نوجوان کتاب پژوهشی «افسانه‌های مردم سیرجان» نیز از او قبلاً منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید