جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

معرفی 10 اپلیکیشن کلون کردن در اندروید

author منتشر کننده
نظرات (1) 4 0
معرفی 10 اپلیکیشن کلون کردن در اندروید

کلون کردن در اندروید یعنی داشتن چند اپلیکیشن یکسان به صورت مجزا و به تعداد دلخواه در پلتفرم (گوشی های همراه). کاربرد نسخه کلون شده در این است که شما قادرید از یک اپلیکیشن در گوشی خود چند نسخه داشته باشید و حساب های کاربری متفاوتی را بسازید. در این مقاله ده برنامه متفاوت را از پلتفرم اندروید پیشنهاد داده ایم که مشکلات داشتن دو نسخه و یا بیشتر واتساپ را حل می کند. یقیناً هر کسی در این روزها از اپلیکیشن های شبکه اجتماعی استفاده می‌کند و دوست دارد اکانت های متعددی را بر روی گوشی خود داشته باشد. به دلیل اینکه اپلیکیشن هایی همچون واتساپ و تلگرام قابلیت لاگ اوت ندارند کاربران نیاز به یک اپلیکیشن جهت اضافه کردن یک کاربری دیگر دارند.

اپلیکیشن

بیشتر بخوانید: نرم افزار‌های کاربردی برای موبایل

اپلیکیشن Parallel Space، مناسبت ترین اپلیکیشن کلون کردن فیسبوک

از طریق اپلیکیشن Parallel Space، قادرید چند اپلیکیشن مجزا بسازید که چند حساب کاربری متفاوت را داشته باشد. فیسبوک یکی از پرکاربرد ترین اپلیکیشن هایی است که هر کاربر چه در داخل و چه در خارج از کشور به آن نیازمندند. بسیاری از کاربران گمان می‌کنند بازی هایی چون کلش اف کلنز و یا کلش رویال قابلیت کلون شدن دارند، در حالیکه این اپلیکیشن ها در پلتفرم اندروید جهت دوتایی شدن عرضه نشده اند. نرم افزار Parallel Space، با حجم 2 مگابایت می‌تواند برنامه های شما را کلون کند. البته این اپلیکیشن بسیار سنگین است و پردازنده های مرکزی بالا توانایی کشش آن را دارند. این اپلیکیشن از اکثر بازی ها و برنامه های گوگل پلی پشتیبانی می‌کند. کاربرانی که از نسخه اندروید 8.1 به بالا استفاده می‌کنند به راحتی از این نرم افزار می‌توانند استفاده کنند.

اپلیکیشن Parallel Space

Dual Space؛ اپلیکیشن پیشنهادی کلون کردن برنامه ها

همانطور که گفته شد از بزرگترین مشکلات کاربران داشتن دو حساب کاربری است که اپلیکیشن Dual Space این مشکل را حل می‌کند. پیشنهاد ما استفاده از این اپلیکیشن برای کلون کردن نرم افزارهای اندروید شماست. اپلیکیشن Dual Space بهترین نرم افزار جهت کلون کردن واتساپ به شمار می‌رود که کاملا سبک و بی نقص است. کارآیی این اپلیکیشن بسیار ساده و کارآمد است که توسط Qilu Tech برای اندروید توسعه داده شده و در گوگل پلی عرضه داده شده است. از قابلیت‌های آن کلون کردن انواع برنامه‌ها و سوییچ کردن آن ها جهت مدیریت چند حساب کاربری است. هیچ گونه تداخلی در کلون شدن (دوتایی شدن) پیش نمی‌آید و از هرگونه مشکل در نسخه اصلی مبر است. همچنین مصرفی بسیار پایینی در باتری دارد.

اپلیکیشن Dual Space

کلون کردن برنامه ها با اپلیکیشن App Cloner

یکی از دیگر نرم افزارهای کلون کردن برنامه ها به صورت حرفه ای اپلیکیشن App Cloner است که توسط شرکت AppListo برای پلتفرم های اندروید منتشر شده است. نسخه های این برنامه معمولا قفل و یا پرداخت درون برنامه ای هستند که اخیرا آنلاک شده و در دست نصب قرار گرفته اند. از طریق این اپلیکیشن می توانید نسخه های مختلفی از فیسبوک و واتساپ را کلون کنید. بسیاری از کاربران، این اپلیکیشن را کامل ترین نرم افزار کلون می‌دانند. زیرا از نسخه کلون شده اپلیکیشن ها بکاپ می‌گیرد و بسیاری از برنامه های استارتاپ حامل در آن را می تواند غیرفعال کند. امتیاز این نرم افزار در گوگل پلی از 5.0 نمره 4.0 می‌باشد.

اپلیکیشن App Cloner

شبیه سازی دو اکانت با اپلیکیشن 2Accounts

همانطور که از اسم اپلیکیشن مشخص است، 2Accounts یعنی داشتن دو اکانت همزمان از یک برنامه. تغییراتی که در نسخه جدید این اپلیکیشن اکانت گوگل برای برخی از بازی ها پشتیبانی می شود و همینطور برعکس نسخه های قبلی اکانت گوگل بر روی کلش اف کلنز نیز فعال شده است. این اپلیکیشن از اندروید 9 و برنامه های واتساپ و توییتر در نسخه های جدید پشتیبانی می کند. این نرم افزار با نمره 4.41 نمره قابل قبولی در گوگل پلی دریافت کرده است.

اپلیکیشن 2Accounts

بیشتر بخوانید: اندروید 9 و قابلیت‌های ویژه آن

معرفی نرم افزار Multiple Accounts نسخه پارالل اپ

تغییراتی که در نسخه پارالل اپ اپلیکیشن Multiple Accounts مشاهده می‌شود ارتقاء این نرم افزار به نسخه 10.1 اندروید است. مشکلات لانچ شدن برنامه رفع شده است و اکنون از طریق آن می‌توانید اپلیکیشن های توییتر و واتساپ را در آخرین نسخه آن کلون کنید. این اپلیکیشن به اینترنت، وضعیت و حافظه گوشی، تنظیمات امنیتی و موقعیت جغرافیایی دستگاه دسترسی دارد. این نرم افزار علی رغم ارتقای کیفی نتوانسته بعضی از باگ های موجود در نسخه قبلی را رفع کند و سنگینی آن احساس می‌شود.

اپلیکیشن Multiple Accounts

اپلیکیشن Dr.Clone و کلون کردن اپ های اندروید

اپلیکیشن Dr.Clone که به آن دکتر کلون گفته می‌شود با امتیاز 4.1 از 5 به شکل رایگان در گوگل پلی جهت دانلود قرار داده شده است. از طریق این نرم افزار نیز می‌توانید آخرین به روزرسانی های واتساپ را کلون کنید. این اپلیکیشن نیز به عنوان مدیر حساب های چندگانه به شمار می‌رود و ضمن داشتن حجم کم دارای رابط کاربری مناسبی برای کاربران است. با این برنامه قادرید فضای خصوصی را ایجاد کنید و از اکثر برنامه های اجتماعی و پیام رسانی کلون بگیرید.

اپلیکیشن Dr.Clone

معرفی سه اپلیکیشن Parallel U ،multiple accounts app و DO Multiple Accounts

سه اپلیکیشن Parallel U ،multiple accounts app و DO Multiple Accounts از دیگر برنامه های کلون کردن و ساخت دو حساب کاربری همزمان در گوشی است. این اپلیکیشن ها به هیچ وجه عملکرد دستگاه را مختل نمی‌کنند و به راحتی می توانید بین اکانت های خود جا به جا شوید. اپلیکیشن پارالل یو در میان سه نسخه دیگر نرم افزارها مزیت بیشتری دارد و از امنیت بالاتری برخوردار است. همچنین از طریق این نرم افزار می‌توانید برنامه ها را به صورت پنهان کلون کرده و استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اندروید‌Q دسر جدید شرکت گوگل

آموزش کلون کردن با اپلیکیشن پیشنهادی Dual Space

ابتدا اپلیکیشن Dual Space را از گوگل پلی دانلود کنید. سعی کنید این برنامه فقط از گوگل پلی نصب شود. در صورتی که این اپلیکیشن از مراجع دیگر دانلود شود ممکن است به دلیل آنلاک نبودن آن، قابلیت کلون کردن را نداشته باشد. لذا پس از دانلود ، آن را باز کنید. مشاهده خواهید کرد که چند برنامه به دلخواه خود سازنده به شما معرفی شده تا کلون کنید. شما به دلخواه واتساپ را تاچ کنید تا بعد از یک دقیقه نرم افزار واتساپ ساخته شود. سپس از واتساپ خارج شوید و در برنامه Dual Space، واتساپ را به لیست میانبر گوشی اضافه کنید تا میانبر آن بر روی دسکتاپ صفحه گوشی شما اضافه شود. اکنون می‌توانید از دو نسخه واتساپ بهره ببرید.

اپلیکیشن Dual Space

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (1)

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید