جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

12 بازی انحصاری ایکس باکس وان که نباید از دست بدید

author منتشر کننده
بدون نظر 6 0
12 بازی انحصاری ایکس باکس وان که نباید از دست بدید

داشتم جالب ترین عناوین انحصاری PS4 را بررسی می‌کردم احساس کردم بهتر است همین کار را برای Xbox One نیز انجام دهم. با توجه به محبوبیت و رقابت شدیدی که بین دو کنسول مایکروسافت و سونی وجود دارد، بلافاصله این لیست را بررسی و آماده کردم. سعی کردم بهترین عناوین انحصاری Xbox One را معرفی کنم به طوری که هر سن و هر بازیکنی را در برگیرد. اگر اشتیاق زیادی برای آشنا شدن با عناوین انحصاری و جذاب Xbox One دارید حتما عناوینی که در این لیست آورده شده است را بخوانید و تجربه کنید.

بیشتر بخوانید: پیشینه مایکروسافت

وقتی صحبت از گیم پلی یک بازی می‌شود باید با عنصری غیر قابل پیش بینی طرف باشیم. اما خواه یا ناخواه سلایق افراد مختلف متفاوت است و هر بازی نمی‌تواند برای هر بازیکنی جذاب باشد. برخی از افراد دوست دارند بازی های دیگر را تخریب کنند به این دلیل که سلیقه آن‌ها را پوشش نمی‌دهد، برخی نیز دوست دارند با عناوین دیگر آشنا شوند و حتی آن‌ها را تجربه کنند. لیستی که من انتخاب کرده ام از روی بی حوصلگی نبوده و همه آن‌ها را به سختی بررسی کرده ام. امیدوارم شما نیز از آن‌ها ایرادی نگیرید، در ادامه با من همراه باشید.

بازی انحصاری Halo: The Master Chief Collection

برای شروع و به عنوان اولین بازی میخوام بازی Halo: The Master Chief Collection را انتخاب کنم. هر گیمری که گیم پلی جذاب را دوست داشته باشد قطعا از این بازی لذت خواهد برد. مجموعه بازی های این باندل شامل: Halo 2: Anniversary، Halo: Combat Evolved Anniversary، Halo 3 و Halo 4 به همراه نسخه دیجیتالی جدید با نام Halo: Nightfall می‌شود. شامل 45 مرحله، بیش از 100 بخش مولتی پلیر و گزینه های هیجان انگیز اسپارتان، این بازی برای ساعت ها سرگرم کردن شما در اولویت قرار دارد. بنابر این بهتر است این بازی جذاب را از دست ندهید.

بازی انحصاری Halo: The Master Chief Collection

بازی انحصاری Sea of Thieves

یک بازی ماجراجویی جذاب مانند Sea of Thieves لیاقت ذکر شدن در این لیست را دارد. بازی زندگی دزدان دریایی را به دستان شما می‌سپارد و از شما می‌خواهد رقبا و دشمنان خویش را شکست دهید. می‌توانید به صورت مولتی پلیر با دیگر بازیکنان یک تیم قدرتمند را تشکیل دهید. در بعضی از موارد مجبورید با مخالفان خود کنار بیایید، برای تقویت کردن تیم خود نیز می‌توانید به دنبال گنج بگردید. همواره باید مراقب هیولاهایی که در انتظار خراب کردن برنامه های شما هستند باشید. داستانی کوتاه اما بلند، Sea of Thieves دقیقا همان بازی است که می‌تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

بازی انحصاری Sea of Thieves

بازی انحصاری Gears 5

Gears 5 از آن دسته بازی هاست که هرگز خسته کننده نمی‌شود. چیزی که این بازی را به یکی از محبوب ترین بازی های Xbox One تبدیل کرده است، داستانی بی انتهاست. یک جوخه انتحاری سه نفره که برای نابود کردن دشمنان باید در کنار هم کار کنند. 50 موج مختلف از دشمنان در بازی وجود دارند که شما را به چالش می‌کشند. برای حفاظت از خود و همچنین در معرض خطر قرار دادن دشمنان حتما دفاعی بسازید که در مقابله با حملات وحشیانه دشمنان شما را یاری کند. فراتر از گیم پلی جذاب، چیزی که من در این بازی آن را تحسین می‌کنم، طیف وسیعی از ویژگی هایی است که در دسترس شما قرار دارند و قابلیت سفارشی سازی زیادی را در بازی برای شما به ارمغان میاورد.

بازی انحصاری Gears 5

بازی انحصاری Rare Replay

این مورد از آن دسته بازی هاست که برای مواقعی که حوصله شما سر رفته است لازم خواهد شد. بنابراین Rare Replay را برای مواقعی که میخواهید سرگرم شوید حتما ذخیره کنید. این مجموعه کاملی از 30 بازی نمادین است، شامل بازی هایی با گیم پلی جذاب است که با دارا بودن بیش از 700 ساعت گیم پلی قدرت کافی برای سرگرم کردن شما را دارد. ناگفته نماند که این بازی 10000 گیمراسکور به شما می‌دهد که با کامل کردن چالش ها می‌توانید آن‌ها را دریافت کرده و در Xbox خود از آن استفاده کنید. در نتیجه شما را ناامید نخواهد کرد.

بازی انحصاری Rare Replay

بازی انحصاری Ryse: Son of Rome Day One Edition

شما بازی های مختلف با گیم پلی های متفاوتی را بازی کرده اید و هر کدام نیز جذابیت خاص خود را داشته اند. اکنون در این بازی شما نقش یک سرباز رومی را بازی می‌کنید که شاهد قتل وحشیانه خانواده اش به دست راهزنان بوده است. او می‌خواهد انتقام بگیرد به همین دلیل با ارتش روم همراه می‌شود تا بربریان را نابود کند. بازی جنبه عظیمی از جنگ های رومی را به همراه گرافیک بالا و جزئیات دقیق نمایش می‌دهد. بازیکن مجبور است در جنگ های گلادیاتوری شرکت کند که تنها زنده ماندن کشتن حریفان است. بنابراین اگر مهارت بالایی داشته باشید قهرمان شما می‌تواند از نبردها جان سالم به در ببرد.

بازی انحصاری Ryse: Son of Rome Day One Edition

بازی انحصاری Gears of War 4

مهم نیست کالکشن بازی های ایکس باکس شما چقد زیاد باشند، معمولا بازی های اکشن همیشه بیشتر به چشم می‌آیند. در Gears of War 4 ما با تیمی سه نفره که از JD Fenix و دوستانش (Kait و Del) رو به رو هستیم. این سه نفر می‌خواهند عزیزان خود را از چنگال اذهان شیطانی نجات دهند. همچنین امکان جنگیدن با چاقو برای افرادی که دوست دارند در نبرد های جنگی و خشونت افراط کنند انتخاب خوبی است. در مورد اسلحه نیز بازی تضمین می‌کند که تنوع کافی را برای شما به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: بررسی بازی کامپیوتری Call of Duty: Modern warfare

بازی انحصاری State of Decay 2

شما در این بازی باید از چنگال زامبی ها فرار کنید، آن‌ها را بکشید و بقای خود را تضمین کنید. شما باید برای زنده ماندن در برابر هر اتفاق غیر منتظره ای تلاش کنید. در دنیای پس از آخرالزمانی، همه تشنه خون شما هستند و تنها راهی که می‌توانید جان خود را حفظ کنید این است که با دوستان خود (مولتی پلیر-چهار نفره) تیمی قدرتمند با مدیریت هوشمندانه منابع را تشکیل دهید. علاوه بر این شما باید توانایی های شخصیت خود را ارتقا دهید تا بتوانید با چالش های غیر منتظره به خوبی رو به رو شوید. به هر حال اگر به بازی های سبک بقا در مقابل زامبی ها علاقه دارید حتما این بازی را در لیست خود قرار دهید.

بازی انحصاری State of Decay 2

بازی انحصاری Sunset Overdrive

بازی Sunset Overdrive نیز از آن دسته بازی هاست که اگر به بازی های اکشن علاقه دارید باید حتما آنرا تجربه کنید. احتمالا بهترین بخش از این بازی این است که قاعده و قانون از پیش تعیین شده ای وجود ندارد. بنابراین شما آزادی کاملی را در نابود کردن دشمنان و نمایش قدرت خود در اختیار دارید. برای اطمینان از اینکه همیشه تامین باشید حتما تا می‌توانید اسلحه های مختلف و کشنده را جمع آوری کنید. همچنین هر وقت زمانش رسید ارتقای قابلیت های اسلحه خود را فراموش نکنید. می‌توانید در بخش آنلاین با دوستان خود یا سایر بازیکنان یک تیم کشنده را تشکیل دهید. Sunset Overdrive با ماموریت های مختلف و موانع چالش برانگیز همواره شما را غافلگیر می‌کند.

بازی انحصاری Sunset Overdrive

بازی انحصاری Killer Instinct: Definitive Edition

در بازی "Killer Instinct: Definitive Edition" چیزی های زیادی برای دوست داشتن وجود دارد. اولین و مهمترین این است که این بازی از 26 کاراکتر مختلف و 20 مرحله از 1-3 فصل برخوردار است. می‌توانید در رقابت های مولتی پلیر شرکت کنید و به رقابت بپردازید تا مهارت های خود را در لیگ هایی که هر ماه رتبه بندی می‌شوند به نمایش بگذارید. همچنین حالت داستانی سینماتیک این بازی نیز چیزی است که دوست دارید بارها و بارها تکرار کنید. اگر می‌خواهید کمی بیشتر به عمق بازی بروید می‌توانید فرصتی برای آموزش یک جنگجو با هوش مصنوعی داشته باشید. خلاصه، Killer Instinct یکی از بهترین بازی های انحصاری Xbox One است که نباید آنرا از دست بدهید.

بیشتر بخوانید: Cyberpunk 2077: تمام چیزی که ما درباره پروژه جدید CD Project میدانیم

بازی انحصاری Quantom Break

نظرتون چیه که یه بازی شوتر سبک سوم شخص رو امتحان کنید؟ اگر به بازی های شوتر علاقه دارید Quantom Break چیزی است که حتما به آن علاقه مند می‌شوید. با نبرد هایی چالش برانگیز، پیروزی هرگز به این آسانی نخواهد بود. شما انتخاب های خود را در شروع بازی انجام می‌دهید و نتیجه اش را در بازی می‌بینید، بنابراین باید کاملا آماده باشید. بازی سلاح های متنوعی دارد و شما باید همیشه از قدرت کافی اسلحه ای که انتخاب و حمل می‌کنید اطمینان داشته باشید. بنابراین احتمالا Quantom Break بهترین بازی اختصاصی سبک شوتر سوم شخص برای Xbox One است.

بازی انحصاری Quantom Break

بازی انحصاری Forza Motorsport 7

بازی های ماشینی و مسابقه ای همواره جزو محبوب ترین سبک بازی ها بوده اند. اگر شما نیز طرفدار این سبک هستید Forza Motorsport 7 را حتما تجربه کنید. این بازی با بیش از 700 ماشین و 30 مقصد مشهور، بزرگترین مجموعه اتومبیل را در بین بازی های مسابقه ای دارد. بنابراین کاملا می‌تواند شما را سرگرم کند. اگر ادعای حرفه ای بودن را دارید می‌توانید در لیگ مسابقات قهرمانی Forza Racing Championship شرکت کنید. همچنین این بازی نرخ 60 فریم بر ثانیه به همراه وضوح 4K در HDR را ارائه می‌دهد که لذت مسابقه دادن را افزایش می‌دهد.

بازی انحصاری Forza Motorsport 7

بازی انحصاری Super Lucky’s Tale

اگر از بازی های پیچیده و روی اعصاب لذت می‌برید بهتر است این بازی را نیز تجربه کنید. بازی در مورد سفری شگفت انگیز است و پر از شخصیت های سرگرم کننده است. در طول سفر با چندین چالش غیر منتظره رو به رو خواهید شد که شما را وادار به فکر کردن و استفاده از استراتژی خواهند کرد. برای کسانی که علاقه زیادی به سرزمین های عجیب دارند، این بازی لذت بخش خواهد بود. همچنین انجام دادن چالش ها میتواند جوایز بسیار خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد. چه بچه ای بازیگوش باشید و چه بازیکنی حرفه ای، از حضور داشتن در داستان Super Lucky’s خوشحال خواهید شد.

بازی انحصاری Super Lucky’s Tale

سخن آخر

امیدوارم لیستی که من از بازی های انحصاری Xbox One به شما ارائه دادم برای شما مفید باشد. هنگام نوشتن این مطلب مطمئن بودم که این بازی ها ارزش حضور در این لیست را داشته باشند. همچنین سبک های متفاوت و عجیبی را نیز انتخاب کردم تا کاملا غیر قابل پیش بینی باشند. سعی کردم این مجموعه متفاوت باشد تا سبک ها و سنین مختلف را در برگیرد و برای بازیکنان معمولی یا حرفه ای مناسب باشد. هرچند کیفیت بازی های اختصاصی که برای کنسول رقیب یعنی PS4 ساخته می‌شود بهتر است اما بازی های این لیست نیز ارزش امتحان کردن را دارند. بازی دیگری سراغ دارید که در این لیست حضور نداشته باشد؟ در نظرات آن را معرفی کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید