جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

بررسی بازی کامپیوتری Call of Duty: Modern warfare

author منتشر کننده
بدون نظر 4 0
بررسی بازی کامپیوتری Call of Duty: Modern warfare

بالاخره پس از سال ها انتظار بازی کامپیوتری Call of Duty نسخه مدرن وارفار، در سبک شوتر اول شخص منتشر شد. نسخه جدید مدرن وارفار 2019 نسخه‌ی بازسازی شده مدرن وارفار 1 است که داستانی به شکل ریبوت را دنبال می‌کند. این بازی مهیج که امسال (2019) ارائه شد اگرچه چهارمین نسخه از سری Modern Warfare محسوب می‌شود، ولی هیچ اثری از عدد 4 در کنار آن دیده نمی شود. لذا ناشر بازی، آن را «مدرن وارفار» معرفی کرده است. در ادامه  رایامگ به تمامی جزییات این بازی پرطرفدار می‌پردازد.

بازی کامپیوتری Call of Duty

بیشتر بخوانید:‌ مرد عنکبوتی، انقلابی در عرصه بازی و فیلم

خط داستانی بازی کامپیوتری Call of Duty نسخه مدرن وارفار

علی رغم اینکه بازی کامپیوتری Call of Duty یک Reboot از نسخه اولیه خود محسوب می‌شود ولی تازه های زیادی در خود دارد. همچون نسخه قبلی کمپین مسابقه در شهرهای زیادی جریان دارد. از جمله آن ها شهرهای اروپایی، کوهستان های خاورمیانه و بعضی مناطق عرب نشین. در بخش داستانی و قسمت تک نفره گیمرها در قالب شخصیت های متفاوتی نقش ایفا می‌کنند. می‌توان از این شخصیت ها به الکس، که یکی از کارکنان سازمان سیا است، اشاره کرد. شخصیت های دیگری هم از جمله گروهبان های پلیس و حتی کایل گریک در قسمت تک نفره ایفای نقش می‌کنند. شخصیت های نظامی دیگری هم در جریان بازی هستند که در بخش فناوری های پیشرفته جنگی به مبارزه می‌پردازند. البته از داستان این بازی هیچ صحبتی نمی‌کنیم تا احیاناً هیچ گونه اسپُویلی انجام نگیرد.

بازی کامپیوتری Call of Duty

جزییاتی از بخش آنلاین بازی کامپیوتری Call of Duty

در کنار اینکه بازی کامپیوتری Call of Duty در نسخه مدرن وارفار یک بخش داستانی قوی را در خود دارد، اما بخش آنلاین آن خالی از لطف نیست. در ورژن 2019 MW نیز شاهد بسیاری از حالت های آنلاین قبلی اعم از TDM، FFA، S&D و ... می‌باشد که حالت Gunfight نیز به آن ها اضاف شده است. در این حالت تازه اضافه شده، دو تیم، مقابل همدیگر در یک محیط تقریباً کوچک مبارزه می‌کنند. از خصوصیات این حالت جدید تایمر 40 ثانیه ای است که قوانین جدیدی را به بازی اضافه می‌کند و موجب می‌شوند بازیکنان مدام در حال درگیری باشند. همچنین مود تازه ای که بازی آنلاین، در آخرین به روزرسانی به خود دیده است مود Cyber Attack است که شباهت بسیاری به مود محبوب S&D دارد؛ با این تفاوت که در جریان بازی بازیکنی از تیمی به زمین بیفتد، یار او می‌تواند او را از زمین بلند کرده و به بازی برگرداند و همچنین کسی که بمب در دستش دارد قادر به داشتن اسلحه نیست.

گفته ها حاکی است؛ مود بتل رویال به زودی به این ورژن از مدرن وارفار اضافه خواهد شد.

بازی کامپیوتری Call of Duty

اضافه شدن حالت Spec Ops به بازی کامپیوتری Call of Duty

برای اولین بار بود که در بازی کامپیوتری Call of Duty مدرن وارفار 2 از حالت Spec Ops رونمایی شد. این حالت، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بتوانند مراحلی را پشت سر بگذرانند که طراحان توانایی قرار دادن این مپ ها را در جریان بازی نداشته اند. بخش Spec Ops به سه قسمت Operations ،Missions و Survival تقسیم می‌شود.

Survival: در این بخش شما باید دشمنانی که به تدریج قوی تر می‌شوند را بکشید. البته این بخش، فقط به صورت انحصاری برای PS4 ساخته شده است.

Operations: این بخش در برگیرنده چند منطقه مختلف است که بازیکنان باید چندین هدف مختلف را پشت سر بگذارند.

Missions: یک سری ماموریت های کوتاه در این نسخه از مدرن وارفار است که بازیکنان از طریق مهارت های بالا باید این مراحل را سپری کنند.

بازی کامپیوتری Call of Duty

بیشتر بخوانید:‌ معرفی بازی call of duty wwll

آیا بازی کامپیوتری Call of Duty مدرن وار فاکر بخش زامبی دارد؟

بازی کامپیوتری Call of Duty نسخه مدرن وارفار 2019، برعکس نسخه های Bops مجهز به بخش زامبی در قسمت آنلاین نیست. حالت زامبی برای اولین بار در نسخه WW1 مشاهده شد که توسط تری آرک ساخته شده بود. این بخش هرچند از محبوب ترین بخش های طرفداران بازی کامپیوتری Call of Duty است ولی با این حال اینفینیتی از آن به مانند نسخه های قبلی MW بهره نبرده است.

بررسی سبک کراس پلتفرم در بازی کامپیوتری Call of Duty

نسخه جدید بازی کامپیوتری Call of Duty مدرن وارفار از سبک کراس پلتفرم بهره می‌گیرد. سبک کراس پلتفرم یعنی اینکه گیمرهای PC قادرند با گیمرهای کنسول های دیگر اعم از PS4 بازی کنند. این کلاس از بازی را Cross-Play نیز می‌گویند که اجازه می‌دهد کاربران بتوانند در بخش چند نفره با هم بر روی انواع کنسول ها به رقابت بپردازند. سبک کلاس پلتفرم تا کنون بر روی فورتنایت اجرا شده و محبوبیت بسیاری را مقبول شده است. لذا ناشران بازس به همراه تهیه کنندگان آن سعی در استفاده از این ویژگی را در چند روز آینده دارند.

بازی کامپیوتری Call of Duty

سازنده و ناشر بازی کامپیوتری Call of Duty مدرن وارفار

بازی کامپیوتری Call of Duty در نسخه مدرن وارفار توسط گروه اینفینیتی وارد ساخته و طراحی شده است. در حالی MW 2019 عرضه شد که چند سالی از گروه اینفینیتی در بازی های Call of خبری نبود. بازگشت اینفینیتی خبری خوشحال کننده برای کاربران بود. ناشر این بازی اکتیویشن و در سبک اول شخص وارد بازار گیمرها شده است. تنها پلتفرم های ps4، ایکس باکس وان و PC مجهز به این بازی نیستند. بلکه نسخه اندروید و IOS نیز مجهز به بازی Call of Duty موبایل هستند.

بیشتر بخوانید: بازی رد دد

بازی کامپیوتری Call of Duty از دیدگاه سایت های معتبر

خبرگذاری هاردکور گیمر، بازی کامپیوتری Call of Duty مئرن وارفار را یک پکیج کامل از تمامی کالاف های موجود می‌داند.
همچنین گیم اینفورمر این نسخه از بازی را یک تجربه متفاوت در مقایسه با سه گانه اصلی در نظر گرفته است:

اگرچه بازی کامپیوتری Call of Duty مدرن وارفار 2019، عملکردی بی نقص ندارد ولی همین که نمونه ای موفق پس از چند سال به شمار می‌رود لطف شاملی را به کاربران کرده است. اگرچه جالی خالی بلک اوت احساس می‌شود ولی با آوردن بخش های Spec Ops و مودهای جدید بازی را نسبت به نسخه های قبل بهبود بخشیده است. نمره گیم اینفورمر 88 از 100 اختصاص داده شده و هاردکور گیمر نمره آن را از 100 ، 90 می داند.

بازی کامپیوتری Call of Duty

آخرین خبرهای بازی کامپیوتری Call of Duty مدرن وارفار در اوایل آذر ماه را در قسمت زیر می‌توانید ببینید:

* زمان آغاز فصل اول کالاف مدرن وارفار 12 آذر اعلام شده است.

* کالاف دیوتی مدرن وار فار میزبان حالت بتل رویال خواهد بود.

* طبق اعلام رسانه ها، کالاف دیوتی پرفروش ترین بازی های چند روز پیش شده است.

* مود جدیدی که به بازی اضافه شده است، Cyber Attack نام دارد که شبیه به مود Search and Destroy است.

* علی رغم حذف شدن زامبی از این نسخه کالاف، حالت Spec Ops به این رویداد اضافه شده است.

* در بخش داستانی، نقش کاپیتان پرایس به هیچ وجه در اختیار شما قرار نخواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید