جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

20 پیشنهاد برای شروع یک کسب و کار خانگی در سال جدید

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
20 پیشنهاد برای شروع یک کسب و کار خانگی در سال جدید

بسیاری از افراد علاقه دارند که صاحب کسب و کار خود باشند و رئیس خود بودن برایشان یک رویاست. اما باز هم هستند افرادی که تا آخر عمر نمیتوانند شغل کارمندی خود را رها کنند و این آرزوی خود را تحقق بخشند. دو دلیل عمده برای این امر متصور است:

1- سرمایه‌ی کافی برای راه اندازی کسب و کار شخصی خود ندارند.

2- ایده‌ای برای شروع یک کسب و کار جانبی که درآمدزا باشد ندارند.

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش بهره‌وری شروع یک کسب و کار شخصی است. نیازی نیست که در مقیاس بالا و با سرمایه گذاری زیاد کار را آغاز کنیم. در این مقاله‌ی کوتاه ده ایده برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی سودآور در سال 2020 آورده می‌شود. این لیست به شما کمک می‌کند که سفر کارآفرینی و درآمد زایی خود را آغاز کنید.

شروع یک کسب و کار

بیشتر بخوانید: روش هایی برای سرمایه گذاری بهینه و کسب موفقیت

لیست 10 ایده‌ی جذاب برای شروع راه اندازی یک کسب و کار جدید

ایدهی اول: آموزش از راه دور

اگر مهارتی دارید، پس چرا از آن درآمد کسب نکنید؟ مانند شخصی سازی محصولات، آموزش های شخصی هم امروزه بسیار فراگیر شده‌اند. بسیاری از افراد علاقمندند که مربیان به طور انفرادی به آن‌ها آموزش دهند. یکی از کسب و کار های مناسب در این زمینه آموزش‌های خصوصی است و به وسیله آن می‌توانید درآمد مناسبی از دو الی سه ساعت کار در روز بدست بیاورید.
برای مثال یوگا یکی از فعالیت‌هایی است که به راحتی می‌تواند در خانه اجرا شود و نیازی به ابزارهای تخصصی ندارد. برای مثال اگر به یوگا علاقمندید و توانایی و اعتماد به نفس لازم برای آموزش آن به دیگران را دارید می‌توانید آموزش خصوصی آن را بدون نیاز به سرمایه گذاری شروع کنید.

ایده‌ی دوم: ساخت جواهرآلات

ایده‌ی دیگر راه اندازی کسب و کار خانگی در سال 2020 که نیاز به سرمایه گذاری زیادی ندارد، ایده‌ی ساخت جواهرآلات است. بیزینس ساخت جواهرآلات یکی از مثال های کسب و کارهایی است که نیازمند خلاقیت هستند. فردی که علاقمند به کار کردن به صورت انفرادی برای مدت طولانی است و به مد و جواهر علاقمند است می‌تواند در این زمینه بسیار موفق باشد.

در حال حاضر، بیشتر افراد علاقمند به استفاده از جواهرآلات هنری و دست ساز هستند تا خرید طلاها و پلاتینیوم های گران قیمت. بنابراین، گزینه‌ی راه اندازی کسب و کار برای افرادی است که می‌خواهند به وسیله کار در خانه و با سرمایه گذاری کم درآمد کسب کنند.

ایده‌ی سوم: اینفلوئنسر

واژه‌ی اینفلوئنسر را مدتی است که زیاد می‌شنویم و به افرادی گفته می‌شود که در فضاهای مجازی تعداد دنبال کنندگان قابل توجهی دارند و شناخته شده هستند. در حال حاضر بسیاری از افراد درآمد زیادی به عنوان اینلوئنسر در فضای مجازی به دست می‌آورند و احتمال می‌رود در چند سال آینده نیز این روند ادامه داشته باشد.

برای شروع این شغل نیاز دارید که وارد یک دسته از فعالیت ها مانند مد، آرایش، مدل مو، آشپزی، دکور خانه، سفر، کمدی و غیره شوید. هم چنین باید محتوای مناسبی برای اکانت صفحه مجازی خود انتخاب کنید و با انتشار مطالب و به نمایش گذاشتن آن‌ها برای دیگرانمحبوبیت کسب کنید.

بسیاری از افراد جوان امروزه علاقمندند به یک اینفلوئنسر در فضای مجازی تبدیل شوند، زیرا بسیاری از رویاهایشان را می‌تواند واقعیت بخشد مانند آوازه، شهرت و ثروت.

شروع یک کسب و کار

بیشتر بخوانید: مهارت های مورد نیاز یک فریلنسر موفق

ایده‌ی چهارم: فروش آنلاین

این یک ایده‌ی قدیمی اما بسیار مناسب و با احتمال شکست بسیار پایین است. امروزه، بسیاری از وبسایت های خرید و فروش آنلاین هستند که افراد می‌توانند محصولات خود را به منظور کسب درآمد در آن‌ها به فروش بگذارند. شما می‌توانید محصولاتی را عمده خریداری کنید و آن ها را در این پلتفرم ها به فروش برسانید.

 فروش آنلاین هم چنین ایده ای خوب برای افرادی است که میخواهند یک کسب و کار جانبی داشته باشند. اگر میخواهید یک کسب و کار جدید را آغاز کنید و هم چنین پولی برای سرمایه گذاری دارید، آنگاه می‌توانید افرادی را استخدام کنید و از آن ها بخواهید که کسب و کار شما را اداره کنند.

هم چنین می‌توانید شغل خود را تبدیل به یک شغل دائمی و تمام وقت کنید، اگر توانستید پول خوبی از این راه به دست آورید.

شروع یک کسب و کار

ایده‌ی پنجم: تولید محتوا

تولید محتوا یکی از محبوب ترین ایده های کسب و کار خانگی است. برای شروع این کسب و کار افراد باید لپ تاپ و دانش لازم در زبان انگلیسی داشته باشند.

شما می‌توانید پروفایلی در صفحات مجازی به عنوان یک تولید کننده‌ی محتوای دورکار راه اندازی کنید تا افرادی که به تخصصتان نیاز دارند بتوانند با شما ارتباط بگیرند. هم چنین می‌توانید با مدیران وب سایت های گوناگون ارتباط بگیرید و خدمات خود را معرفی کنید.

تولید کننده‌ی محتوا یکی از شغل های در حال رونق است که می‌توان به وسیله آن درآمد زیادی کسب کرد. افراد می‌توانند در خانه بنشینند یا حتی مسافرت روند و درآمد کسب کنند.

ایده‌ی ششم: مترجم

مترجمی عبارت است از تبدیل اطلاعات از یک زبان به زبان دیگر. به دلیل روند جهانی شدن، نیاز به این مهارت در دهه های اخیر بسیار زیاد شده است و افراد کمی هستند که به بیش از یک زبان مسلط اند. اگر به دو یا چند زبان آشنایید و به دنبال شغلی هستید که بتوانید از خانه آن را انجام دهید در این صورت این پیشنهاد شغلی یک پیشنهاد کارآمد برای شما خواهد بود.

پروفایل خود را در وبسایت ها و فضاهای مجازی مرتبط به عنوان مترجم تنظیم نمایید و با کارفرمایانی که به مترجم نیاز دارند ارتباط برقرار کنید. با دو تا سه ساعت کار در روز می‌توانید درآمدی کمکی داشته باشید.

ایده‌ی هفتم: مدیر شبکه‌های اجتماعی

در حال حاضر، افراد کمی هستند که در شبکه‌های اجتماعی حضور نداشته باشند. با افزایش اهمیت شبکه های اجتماعی برای افراد مشهور که تعداد دنبال کنندگان زیادی در این گونه فضاها دارند، آن ها زمان لازم برای مدیریت فعالیت هایشیان در شبکه‌های اجتماعی را پیدا نمی‌کنند. بنابراین، متخصصانی را استخدام می‌کنند تا اکانت های شخصی آن ها در صفحات مجازی را مدیریت کرده و به نمایندگی از آن‌ها مطالب مختلفی را انتشار دهند.

اگر شما مهارتی در مدیریت فضاهای مجازی دارید و علاقمندید که در یک شغل با ساعات کاری منعطف کار کنید، آن وقت این ایده‌ی کسب و کار خانگی همان چیزی است که به دنبالش می‌گشتید. روی مهارت های خود کار کنید، یک تلفن هوشمند داشته باشید و سعی کنید با کسانی که می‌خواهند افرادی را برای مدیریت صفحه های مجازیشان استخدام کنند، ارتباط بگیرید.

ایده‌ی هشتم: اجارهی اتاق و صرف صبحانه

این ایده‌ی کسب و کار برای افرادی خوب است که صاحب خانه ای در یک شهر توریستی یا شهری که افراد معمولا برای مشاغلشان به آن رفت و آمد دارند هستند، هم چنین کسانی که در برقراری ارتباط با افراد مختلف مهارت دارند. برای شروع این بیزینس شما حداقل نیاز به اختصاص یک اتاق خالی به مهمانان خود دارید. می‌توانید تصاویر و جزئیات خانه خود را در وبسایت هایی که مختص این امور هستند قرار دهید و سریعا اقدام به جذب مشتری نمایید. تنها نیازمند فراهم کردن یک مکان اختصاصی و صرف صبحانه برای مهمان خود هستید. این یک راه حل آسان برای کسب درآمد از فضاهای خالی خانه است.

ایده‌ی نهم: معلم خصوصی

مثال دیگر ایده‌ی کسب و کار خانگی که نیاز به سرمایه گذاری زیادی ندارد معلم خصوصی بودن است. در حال حاضر، بیشتر پدر و مادرها خارج از خانه کار میکنند، و زمان یا دانش لازم برای کمک کردن به فرزندانشان را در زمینه تحصیلی ندارند.

دو شرط لازم برای گرفتن این شغل داشتن مدرک تحصیلی و توانایی برقراری ارتباط با کودکان است. اگر این دو شرط را دارید، این گزینه برای شما بهترین است. برخی از وبسایت ها نیز با این هدف طراحی شده اند و با ثبت نام در آن ها می‌توانید به راحتی کار خود را آغاز کنید.

بیشتر بخوانید: مهارت‌های مورد نیاز برای مؤسس استارتاپ

ایده‌ی دهم: راهنمای خصوصی زبان خارجی

یادگیری یک زبان جدید نیازمند صرف ساعت ها زمان و کمک گرفتن از افراد حرفه‌ای است. در مدارس نیز، به کودکان چندین زبان تدریس می‌شود و بیشتر والدین در کمک به فرزندانشان برای یادگیری زبان جدید ناتوان هستند. بنابراین آن ها دنبال معلمانی هستند که بتوانند کودکانرا در تکالیفشان یاری کنند. علاوه بر این، به دلیل روند افزایشی جهانی شدن، مسلط بودن به چند زبان در افزایش امنیت شغلی و کسب مشاغل رده بالا بسیار کمک کننده است.

برای تدریس یک زبان خارجی حتی می‌توانید در خانه با استفاده از امکانات فضاهای مجازی به صورت آنلاین به افراد در سراسر دنیا آموزش دهید و بدون بیرون آمدن از خانه درآمد مناسبی کسب کنید. هم چنین اگر علاقمندید تدریستان را به صورت حرفه‌ای تری پیش ببرید می‌توانید با یک آموزشگاه یا موسسه برای اعطای گواهینامه قرار داد ببندید. بدین صورت می‌توانید افرادی را که از شما آموزش می‌گیرند سطح بندی کرده و در پایان آموزش های خود به آن ها گواهینامه اعطا نمایید.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید