جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

بهترین بازی های اندرویدی موجود در حال حاضر

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
بهترین بازی های اندرویدی موجود در حال حاضر

باگسترش روز افزون بازی های اندروید در فروشگاه ها یا وب سایت های مختلف انتخاب کردن از بین آن‌ها بسیار سخت شده، ولی نگران نباشید ما اینجاییم تا در انتخاب بازی هایی که ممکن است دوست داشته باشید به شما یاری دهیم. ممکن است بعضی از این بازی ها با سلیقه شما همخوانی نداشته باشند، اما مطمعنا همه آن‌ها شما را در خانه یا در مسافرت سرگرم می‌کنند.

انواع مختلفی از بازی اندروید وجود دارد، بنابراین ما ترکیب خوبی از دسته ها را انتخاب کرده ایم که شامل تیرانداز اول شخص، بازی های نقش آفرینی، بازی های مسابقه ای، گیج کننده ها، بازی های استراتژی و موارد دیگر می‌باشد. سعی کردیم مجموعه ای انتخاب کنیم که شامل بهترین بازی های اندروید جهان باشد و مناسب برای همه سلیقه ها.

بازی اندروید Call of Duty :mobile

این بازی اندروید یکی از بهترین بازی اندروید معرفی شده برای گوشی های اندروید تا به حال است که می‌تواند صفحه نمایش گوشی شما را به آتش بکشد. اگر عاشق تیراندازی هستید، این یک ضرورت در تلفن اندرویدی شما است. این برنامه رایگان است و مجموعه ای از حالت های چند نفره، از جمله Battle Royale را در اختیار شما قرار می‌دهد و برخی از نقشه ها و شخصیت های کلاسیک آشنا را از دیگر بازی های Call of Duty در آن پیدا خواهید کرد. می‌توانید سلاح های دلخواه خود را سفارشی کنید، رتبه بندی کنید، جوایز کسب کنید و موارد دیگر. اما مهم‌تر از همه اینها بازی سریع، دیوانه کننده، رضایت بخش و گرافیک عالی آن است که همه آن ها جمع شده اند تا یکی از بهترین بازی اندروید جهان در سبک تیراندازی اول شخص را بسازند.

بازی اندروید Call of Duty :mobile

بیشتر بخوانید: Sparx بازی ای که افسردگی را درمان می کند

بازی اندروید Tropico

متاسفانه در فروشگاه play store بازی اندروید استراتژِیک زیادی به چشم نمی‌خورد. بنابراین بازگشت دوباره بازی اندروید Tropico را باید به فال نیک بگیریم شما در این بازی نقش رئیس کشور ساحلی خود را دارید و باید ببینید می‌توانید کشور خود را گسترش دهید یا نه، شما همچنین می‌توانید تصمیم بگیرید که به عنوان یک دیکتاتور با مشتی آهنین حکومت کنید یا به صورت یک رئیس جمهور محبوب. شما باید با ساختن یک مکان توریستی و همچنین با رهبری مردم از طریق یک انقلاب صنعتی شکوهمند که باعث بالا رفتن سطح زندگی مردم کشور خود می‌شود کشور خود را اداره کنید. این ترکیب منحصر به فرد از سیستم های ساختاری و استراتژی سیاسی بسیار سرگرم کننده است و می‌تواند شما را ساعت ها سرگرم کند. شما در play store با پرداخت 12 دلار میتوانید نسخه کامل این بازی اندروید را دانلود کنید و بصورت آفلاین آن را بازی کنید.

بازی اندروید Tropico

بازی اندروید Mini Metro

آیا می‌توانید همزمان با گسترش شهر، یک سیستم مترو کارآمد برای آن ایجاد کنید؟ این بازی اندروید یک پازل شیک و عجیب آرامش بخش است که در ابتدا ساده به نظر می‌رسد. شما با ترسیم خطوط بین ایستگاه ها آن‌ها را به هم متصل می‌کنید تا همه چیز را به هم وصل کنید. اما رشد تصادفی شهر به زودی موانعی را به وجود می‌آورد و شما می‌توانید قطارها، واگن ها، مسیرها، تونل ها و سایر نسخه های جدید را باز کنید تا به شما در ساختن یک شبکه عالی مترو کمک کند. 20 شهر مختلف برای بازی وجود دارد که هر کدام با احساس و چالش منحصر به فردی متفاوت توسط سیستم محلی رودخانه احاطه  شده اند. در این بازی اندروید چند حالت مختلف وجود دارد و شما می‌توانید در مقابل سایر بازیکنان و در چالش های روزمره که باعث از نوع شروع کردن شما می‌شود، رقابت کنید.  میتوان گفت این بازی بهترین بازی اندروید در سبک خود است.

بازی اندروید Mini Metro

بازی اندروید The Room :old Sins

این چهارمین سری از بازی های معمایی The Room است و این بازی اندروید از آن سری بازی هایی است که همه طرفداران سبک معمایی می‌توانند از آن استفاده کنند. شروع داستان این بازی از ناپدید شدن یک زوج  به نام Waldegrave Manor در یک خانه آغاز می‌شود و در آن خانه اتاقی پر از عروسک در اتاق زیر شیروانی  وجود دارد که به عنوان یک جعبه پازل چالش برانگیز و جذاب است. مهم نیست که شما عناوین قبلی را در این سری را بازی نکرده باشید، زیرا به راحتی می‌توانید با استفاده از کنترل های لمسی هوشمندانه به جست جوی محیط های پیچیده و دستکاری اشیاء داخل آن بپردازید تا مکانیسم های پنهانی را کشف کنید که باعث پیشرفت شما در بازی می‌شود. این یک بازی اندروید زیبا و با یک امتیاز ویژه است که باعث می‌شود شما غرق در فضا و پیچ و تاب پیچیده بازی که به تدریج در حالی که معماهای آن را حل می‌کنید و کاملا سرگرم بشوید.

بازی اندروید The Room :old Sins

بیشتر بخوانید: آشنایی با بازی انگری بردز

بازی اندروید Hades Star

اگر به دنبال یک بازی اندروید استراتژیک فضایی با یک جهان گسترده هستید، این می‌تواند انتخاب عالی برای شما باشد. در ستاره هادس، سیارات را استعمار می‌کنید، ناوگان سفینه ای، مسیرهای باز تجاری، منابع معدن، تحقیقات فن آوری های جدید را می سازید و دورترین نقاط کهکشان را کشف می‌کنید. شما همچنین در برابر نژادهای بیگانه خصمانه ظاهرخواهید شد. حالت های چند نفره بازی به شما امکان می‌دهد تا برای انجام مأموریت های دشوار، برقراری روابط دیپلماتیک و حتی به هم پیوستن به شرکت ها با دیگران همکاری کنید، اما حالت آنلاین بازی اختیاری است. متاسفانه بازی کمی آهسته عمل می‌کند و گیم پلی بازی کمی تیک می‌زند اما با این شرایط این بازی یکی از بهترین بازی های اندروید جهان در سبک استراتژیک با مضمون علمی تخیلی در بین بازی های موجود است.

بازی اندروید Hades Star

بازی اندروید Madden NFL Mobile Football

اگر به بازی های ورزشی مخصوصا بازی فوتبال امریکایی علاقه دارید، این بازی اندروید می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. شما به عنوان مدیر کل تیم و سرمربی می‌توانید یک تیمی بسازید و سعی کنید آن‌ها را به صدر جدول NFL هدایت کنید. کنترل های این بازی بخوبی کار می‌کنند و شما به راحتی می‌توانید طبق سناریو بازی به پیش بروید. از نظر گرافیکی، این بازی اندروید یکی از بهترین بازی های اندروید جهان در سبک ورزشی در بین بازی های اندروید 2019در فروشگاه Play است و دارای لیست های واقعی تیم ها و بازیکنان افسانه های NFL از سال های گذشته است. در این بازی اندروید دست رسی بسیار زیادی وجود دارد و شما می‌توانید تیم خود را شخصی سازی کنید، فقط می‌توان تنها ضعف بازی را در موقع آنلاین بازی کردن آن دید که شما زمان زیادی را مجبورید تبلیغات آن را تحمل کنید.

بازی اندروید Madden NFL Mobile Football

بازی اندروید Shadowgun Legends

اگر عاشق تیرانداز هستید و همینطور علاقه به کشتن غول های فضایی بزرگ دارید، وقت آن است که لباس مناسب بپوشید و برای شرکت در نبردهای بیگانه آماده شوید. هسته مرکزی این بازی اندروید شامل یک سری مکان مانند، فروشگاه ها، یک کازینو و بسیاری از شخصیت های سایه دار است که می توانند به شما ماموریت دهند. شما می توانید مأموریت هایی را برای غارت تجهیزات دزدی دریایی، فروش آن برای خرید تجهیزات بیشتر و ایجاد توانایی ها و شهرت خود به عنوان یک مزدور فضایی سخت انجام دهید. این مبارزه ها بسیار هیجان انگیز است، مقدار زیادی شخصی سازی در بازی وجود دارد و همچنین می‌توانید مأموریت های مشترک را با سایر بازیکنان در حالت آنلاین انجام دهید. این بازی اندروید احتمالاً در حال حاضر یکی از بهترین بازی اندروید جهان در سبک تیرانداز، اکشن و علمی تخیلی در فروشگاه Play است.

بازی اندروید Shadowgun Legends

بازی اندروید Stardew Valley

یک بازی اندروید نقش آفرینی به سبک کشاورزی ممکن است چندان پیشنهاد خوبی به نظر نرسد، اما این بازی اندروید جذاب شما را به دنیایی روستایی می‌برد و بطور غافلگیرانه شما را غوطه ور در  شخصیت های جالب و چالش های جدید عجیب و غریب بازی می‌کند. آیا می‌توانید مزارع وسیع خود را مرتب کنید، حیوانات و محصولات زراعی خود را پرورش داده و یک زندگی خوب و راحت برای خانواده خود بسازید؟ فراتر از زندگی آرام روستا، غارهایی برای کشف و گنج برای غارت وجود دارد، اما باید مراقب هیولاها بازی باشید. سبک بازی با فعالیت های مختلف و مینی بازی ها، در Stardew Valley باورنکردنی است، طراحی این بازی اندروید بدون انکار عالی انجام شده است و می‌توان گفت این بازی بهترین بازی اندروید در سبک خود است و شما می‌توانید به آرامی یا با سرعت این بازی اندروید را به انتها برسانید.

بازی اندروید Stardew Valley

بازی اندروید Oceanhorn

اگر طرفدار بازی Legend of Zelda هستید، ممکن است از بازی اندروید Oceanhorn نیز خوشتان بیاید. بازی دارای تصاویر زیبا همچنین گیم پلی فوق العاده وهمراه با موسیقی متن جذاب می‌باشد. این بازی اندروید یک اکشن-ماجراجویی دربازی های اندروید است که مملو از ماموریت های فریبنده، صندوق های گنج، هیولاها، جادو و معما ها برای حل است. این بازی اندروید از آنجا شروع می‌شود که شما تصمیم گرفتید رمز و راز آنچه برای پدرتان رخ داده را حل کنید و به یک ماجراجویی بزرگتر در پادشاهی باستانی آرکادیا به راه بیفتید.

بازی اندروید Oceanhorn

بیشتر بخوانید: با این بازی‌های اندرویدی به دنیای کلمات وارد شویم

بازی اندروید Dragon Ball Legends

سریال Dragon Ball طی چند سال گذشته شاهد تجدید حیات و یک شروع تازه بوده وبازی اندروید Dragon Ball Legends از این امر بی بهره نبوده است. این بازی اندروید بسیار سرگرم کننده است، به خصوص اگر شما از طرفداران سریال Dragon Ball هستید، می بینید که با یک سری مراحل مختلف، با جمع آوری توانایی ها با شخصیت های متفاوتی در طول راه می‌جنگید. نکته جالب این بازی اندروید طریقه قرار گرفتن بازی به صورت افقی در صفحه نمایش گوشی است که بازی کردن را در هر مکانی آسان می‌کند.

بازی اندروید Dragon Ball Legends

بازی اندروید Real Racing 3

کمپانی مشهور EA Mobile دوباره با بازی اندروید Real Racing 3 یکی از بهترین تجربه بازی های ماشین مسابقه ای را برای شما فراهم کرده است. بازی اندروید Real Racing 3 دارای اتومبیل هایی ازجمله  فراری، لامبورگینی، استون مارتین، مرسدس بنز، فورد و سایر ماشین های محبوب جهان است. همچنین میتوانید لذت رانندگی در این بازی را با اهنگ های زیبایی که در این بازی قرار گرفته است تجربه کنید. قابلیت ورود به رویدادهای بی شمار و بازی کردن آنلاین و چند نفره وهمچنین گزینه های سفارشی سازی زیادی در این بازی اندروید برای شما وجود دارد. می‌توان به جرات گفت این بازی یکی از بهترین بازی های اندروید جهان در سبک مسابقه ای موجود در لیست بازی اندروید 2019 است. این بازی دارای گرافیک واقع گرایانه و گیم پلی واقعا چشمگیر است، اما متاسفانه تبلیغات و خرید های درون برنامه کمی شما را آزار می‌دهد.

بازی اندروید Real Racing 3

بازی اندروید Horizon Chase

آیا شما بازی های کلاسیک مسابقه ای مانند Out Run را به یاد دارید، این بازی اندروید مسابقه ای شما را به یاد بازی های کلاسیک مسابقه ای با اتومبیل های دهه 80 و 90 می‌اندازد. سازندگان Horizon Chase گرافیک 16 بیتی را با موسیقی متن فیلم های معتبر و کلاسیک تلفیق کرده اند. این بازی یک بازی اندروید زیبا و جذاب بر خلاف بازی های پر گرافیک موجود است که توانایی سرگرم کردن شمارا برای ساعت ها دارد، که با پیشرفت در یک سری از سطوح پر جنب و جوش و رنگارنگ در 40 شهر مختلف چالش های زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد. شما می توانید ماشین خود را به روز کنید، قفل اتومبیل های جدید را باز کنید و برای کسب ده ها غنائم مختلف رقابت کنید. این یک بازی اندروید سرگرم کننده ساده، قابل دسترسی و مسابقه ای است که مطمئناً لبخندی بر چهره شما می‌گذارد و شاید بهترین بازی اندروید در سبک خود است.

بازی اندروید Horizon Chase

بازی اندروید Inbento

اگر به دنبال یک بازی اندروید پازل با یک سبک هنری جذاب، با موسیقی متن آرام و برخی از چالش های واقعی هستید، می‌توانید بازی اندروید Inbento راروی گوشی همراه خود نصب کنید. شما به عنوان گربه مادر بازی می‌کنید و برای تغذیه بچه گربه خود باید غذاهای آن را در یک جعبه Obento قرار دهد.(بنتو نام نوعی بسته بندی ژاپنی است) می‌توانید قطعه های غذایی را روی جعبه بکشید، یا برای چرخش آن‌ها ضربه بزنید، اما باید دستورها را دقیقاً اجرا کنید و این بدان معنی است که برای تهیه الگوی صحیح هر قطعه را در جای مناسب خود قرار دهید. مانند همه بازی های پازل خوب، این بازی اندروید به آرامی شروع می‌شود و ساده به نظر می رسد، اما با پیشرفت در سطوح، بیشتر و سخت تر می‌شود. در این بازی اندروید معماهای زیادی وجود دارد که شما را سرگرم نگه می‌دارد.

بازی اندروید Inbento

بازی اندروید PUBG Mobile

بازی اندروید PUBG Mobile یک بازی در سبک اکشن _ بقا است که باید در آن شمابه همراه  99 نفر دیگر باید به یک هدف خاص برسید نکته جالب این بازی اندروید این است که به صورت آنلاین بوده و شما با 99 نفر دیگر مسابقه می‌دهید ولی باید بدانید فقط تنها یک پیروز وجود دارد. کنترل های بازی متاسفانه کمی ناخوشایند هستند البته تا وقتی که به آن‌ها عادت کنید وایراد دیگری که می‌توان به این بازی اندروید گرفت است این است که فقط یک مسیر دارد، اما این بازی اندروید یک بازی تیرانداز تنش زا است که شما را به داخل خود می مکد.

بازی اندروید PUBG Mobile

بازی اندروید Fortnite

این بازی یکی از بازی های محبوب کنسول های خانگی است که حالا برای گوشی های اندرویدی هم عرضه شده. می‌توان گفت این بازی اندروید یکی از بهترین بازی های اندروید جهان است، که شما نمی‌توانید آن را از Google Play دریافت کنید. در عوض، باید آن را از وب سایت Epic Games دانلود کنید و اگر این کار برای شما کمی سخت است مطمعنا میتوانید آن را از وب سایت های داخلی دانلود کنید. Fortnite یک بازی اندروید در سبک بقا است که برای افرادی که تازه از این نوع سبک بازی ها را انجام می‌دهند نبردی رویایی، پر از رنگ و استراتژی به ارمغان می‌آورد. شما باید در بازی  به سازه های ساختمان تسلط کامل داشته باشید تا بتوانید با بهترین ها رقابت کنید اما حتی اگر توانایی این کار را ندارید مسلما بازی Fortnite برای شما جذاب خواهد بود.

بازی اندروید Fortnite

بازی اندروید 2Into the Dead

بازی اندروید 2Into the Dead نسخه دوم از سری بازی Into the Dead است. این بازی اندروید 2019 سرگرم کننده در سبک اکشن و ترسناک است که شما را در یک جهان پر از زامبی قرار می‌دهد و وظیفه شما نجات خانواده خود در این بحران آخرالزمانی است. این نسخه از بازی از بهینه سازی های زیادی بهره برده و ویژگی های جدیدی به آن اضافه شده است که باعث شده تبدیل به بهترین بازی اندروید در سبک خود بشود. باید بدانید در طول راه سلاح های قدرتمند را جمع می‌کنید و هر کاری که لازم باشد برای از بین بردن آن زامبی ها باید انجام دهید.

بازی اندروید 2Into the Dead

بازی اندروید Pac-man

بازی Pac-man یکی از بهترین بازی های ارکید است که در طول زمان بار ها امتحان خود را پس داده است. بازی کلاسیک Pac-Man تقریبا چهار دهه پس از انتشار، هنوز هم برای گیمر ها جذابیت زیادی دارد و در بازی اندرویدPac-Man سازندگان آن با اضافه کردن چند سطح جدید برای تازه نگه داشتن بازی و بدون صدمه زدن به سبک کلاسیک آن سعی کرده اند جذابیت این بازی کلاسیک را برای علاقه مندان آن هنوز حفظ کنند.

بازی اندروید Pac-man

بیشتر بخوانید: معرفی بازی گلمراد

بازی اندروید Sonic Dash

Sonic the Hedgehog یک بازی کلاسیک ارکیدی واقعی است، کمپانی Sega سرانجام با مجموعه Sega Forever به تلفن های هوشمند روی آورد، این بازی اندروید که با عنوان (تا چه حد می‌تواند به عنوان سریع ترین خارپشت جهان بدوید!؟) در پلی استوری به صورت رایگان در دسترس عموم قرار گرفته است. در این بازی اندروید بسیار شبیه به هر بازی دونده بی پایان دیگر، انگشت خود را به چپ و راست بکشید تا از موانع عبور کنید وبه جمع آوری سکه ها بپردازید، کشیدن انگشت به بالا یا پایین برای پرش بر روی موانع و با کشیدن انگشت خود از زیر موانع بگذرید. در بازی چند قدرت ویژه وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای جلوگیری از مواقعی که در بازی به مشکل بر می‌خورید در لحظه مناسب از آن‌ها استفاده کنید و نبردهای با رئیس Eggman یا دکتر Zazz انجام دهید همچنین می‌توانید به عنوان شخصیت های Tails ،Shadow یا Knuckles بازی کنید.

بازی اندروید Sonic Dash

بازی اندروید Minecraft – Pocket Edition

در بازی اندروید  Minecraft – Pocket Edition شما به صورت آزادانه به ساخت و ساز می‌پردازید و یک شهر رویایی با تمام امکانات و به زیباترین شکل ممکن را آماده می‌کنید! به طور کلی به هر آنچه که می‌خواهید و در فکرتان است دست پیدا کنید و خودتان آن را بسازید! ساخت و ساز در بازی بسیار آسان است، همه ی بلوک ها و شکل هایی که می‌خواهید را در ابعاد مختلف در اختیار دارید و تنها کاری که لازم است انجام دهید آن است که به بهترین شکل ممکن این بلوک ها را کنار هم قرار دهید؛ پس به دقت بسیار زیادی نیاز است زیرا قرار دادن یک تکه به صورت اشتباه علاوه بر آنکه شکل ساختمان را خراب می‌کند ممکن است باعث شود تا کل ساختمان فرو ریخته و شما را وادار کند تا ساختمانی جدید را از اول شروع کنید! این بازی اندروید در گوگل پلی با قیمت 6.99 دلار برای دانلود قرار داده شده است.

بازی اندروید Minecraft – Pocket Edition

بازی اندروید Breaking Bad:Criminal Elements

اگر به سریال Breaking Bad علاقه دارید حتما عاشق بازی اندروید Breaking Bad:Criminal Elements می‌شوید. در این بازی، شما یک آزمایشگاه مت ایجاد خواهید کرد، درآمد خود را افزایش داده و از خود در برابر رقبای خود دفاع خواهید کرد. با بزرگ شدن، آزمایشگاه شما گسترش می‌یابد و پول بیشتری کسب می‌کنید می‌توان گفت تنها مشکل این بازی اندروید برای ما ایرانی ها فقط خرید های درون برنامه ای این بازی است که می‌تواند بازیکن را کمی عصبی کند. می‌توان گفت این بازی یکی از بهترین بازی های اندروید جهان برای علاقه مندان به سریال Breaking Bad ساخته شده تا علاوه از لذت بردن از سریال دست به تولید مت هم بزنند.

بازی اندروید Breaking Bad:Criminal Elements

بازی اندروید Alto’s Odyssey

بعد از انتشار موفقیت آمیز نسخه اول این بازی اندروید استودیوی بازیسازی Noodlecake Studios نسخه جدید این بازی را به صورت رایگان در گوگل پلی برای دانلود قرار داده است. در این بازی اندروید، که دنباله ای برای Alto's Adventure است که با مراحل بسیار زیبایی روبه رو می شوید که به صورت شخصی اسکی سوار، در میان معابد سیر می‌کنید و با کشف اسرار بیابان و دره ها و با جمع آوری سکه می‌توانید آیتم های جدیدی را بخرید یا کارکتر خود را ارتقاع دهید.

بازی اندروید Alto’s Odyssey

بازی اندروید 2Trivia Crack

چند سال پس ازانتشار  اولین نسخه بازی اندروید Trivia Crack سرانجام نسخه دوم این بازی معرفی شد. در این بازی اندروید شما باید دوستان و خانواده خود را به چالش بکشید و با آن‌ها رقابت کنید. شخصیت های اصلی را جمع آوری کنید و برنده جوایز شگفت انگیز شوید. تبدیل به یک متخصص شوید و به انواع سوال ها در زمینه های علوم، سرگرمی، هنر، جغرافیا، ورزشی و تاریخی جواب دهید. در این بازی اندروید هزاران سوال مختلف برای به چالش کشیدن شما وجود دارد، حالت های رقابتی آنلاین، پشتیبانی از بیش از 20 زبان از ویژگی های این بازی اندروید به شمار می‌آید.

بازی اندروید 2Trivia Crack

بازی اندروید Fallout Shelter

Fallout Shelter بازی اندروید یکی از اعتیاد آور ترین و همچنین یکی از بهترین بازی های اندروید جهان موجود در گوگل پلی است. همان طوری که از اسم این بازی اندروید پیداست داستان بازی پناه گرفتن بازمانده‌های فاجعه ای اتمی در زیر زمین است و والت‌هایی (Vault) که یکی از اجزای اساسی سری Fallout به حساب می‌آیند. نقش شما در بازی، فرمانده این پناهگاه و گسترش دادن آن است. شما باید با اندک بازمانده‌های فاجعه اتمی، وارد یکی از این پناهگاه‌ها شده و زندگی جدیدی را در زیرزمین آغاز کنید. در ابتدا، پناهگاهتان جز نیروگاه تأمین و توزیع برق، آب و البته غذا، چیز دیگری ندارد. اینجا است که نقش شما در بازی مشخص می‌شود و باید به عنوان شهردار این شهر زیرزمینی به جذب نیرو و البته قرار دادن آن‌ها در جای درست بپردازید!

بازی اندروید Fallout Shelter

 

 

 

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید