جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

رونمایی از نمونه پیشرفته فورد F150 ونوم با قدرت 775 اسب بخار

author منتشر کننده
بدون نظر 6 0
رونمایی از نمونه پیشرفته فورد F150 ونوم با قدرت 775 اسب بخار

چند روز پیش از نمونه پیشرفته فورد F-150 ونوم رونمایی شد. این خودرو ساخته دست کمپانی تیونر هنسی است. کمپانی تیونر هنسی را مهندس توسعه پیکاپ های آفرودی می دانند. پیکاپ ها به شدت خودروهای گرانی هستند و دنیای تکنولوژی را تحت تاثیر گذاشته اند. کمپانی هنسی نیز با پیشرفته کردن خودرو های خود توسط دنیای فناوری تحولات شگفت انگیزی را در دنیای خودرو به وجود آورده است. پیش از این هنسی توانسته نسخه فوق سریع خودرو که یک ابرخودرو ونوم است را عرضه کند که سرعتی حدود 434 کیلومتر بر ساعت را داشت. پیشرفت های هنسی تا آنجایی ادامه پیدا کرد که نسخه جدید ونوم یعنی F5 مرزهای سرعت پیکاپ ها را از هم گسست. این خودرو با سرعت 848 کیلومتر بر ساعت رتبه نسخت پیشرفته ترین پیکاپ های کمپانی هنسی را بر عهده دارد. اکنون نوبت به یکی از دیگر پیشرفته ترین های دنیای خودرو رسیده؛ نسخه تازه توسعه داده شده F-150 ونوم.

خودرو فورد F-150 ونوم

بیشتر بخوانید: تکنولوژی‌های برتر جهان خودرو

خودرو فورد F-150، غول آفرودر دنیای تکنولوژی خودروها

خودرو فورد F-150، غول آفرودر دنیای تکنولوژی خودروها است. البته نسخه پیشرفته فورد F-150 به مانند نسخه های دیگر هنسی یک ابرغول به شمار نمی‌رود و نمی‌توان آن را یک چهارچرخ فوق العاده سریع دانست. کمپانی هنسی توانست این خودر را به صورتی پیشرفته درآورد. در حقیقت خودرو فورد F-150 یک نمونه تیون شده است که مجهز به 775 اسب بخار و سوپرشارژر است. کمپانی، یک سوپرشارژر حرفه ای و بزرگ را بر روی یک پیشرانه 5 لیتری قرار داده است. پیشرانه فورد مجهز به قلب تپنده ای با قدرت 775 اسب بخار است.

طی تست های گرفته شده از نمونه پیشرفته خودرو فورد F-150، دانسته شد که این خودرو قادر است حدود 4 ثانیه از حالت سکون و ایستا، تا 96 کیلومتر بر ساعت برسد. شتابی بی نظیر از یک خودروی پیکاپ که فقط 12 ثانیه زمان نیاز دارد تا از از حالت سکون شروع کند و یک مسافت 400 متری را طی کند. خودروهای اسپورت باید این چنین شتابی را در خود داشته باشند. بی شک دانش و علم یک کمپانی در ساخت یک پیکاپ اسپورت با تایرهای 35 اینچی و رینگ های 20 اینچی و یک سوپرشارژر 775 اسب بخاری ستودنی است.

خودرو فورد F-150 ونوم

بررسی جزئیات ارتقا یافته خودرو فورد F-150

پکیجی که کمپانی برای نمونه پیشرفته خودرو فورد F-150 در نظر گرفته از یک ارتقاء ساده بیشتر است و محدود به ارتقاء سطح کیفی رینگ ها و تایرها نمی شود. کمپانی هنسی علاوه بر ارتقاء سطحی کیفی رینگ ها و تایرها توانسته یک کیت لیفت کمک فنر 15 سانتی برای خودرو نصب کند. این کیت لیف موجب شده سیستم کمک فنر نوسان حرکتی مناسبی را داشته باشد. شتاب فوق سریع فورد F-150 شرکت هنسی را وادار کرده تا از کالیپرهای ترمزی شش پیستونه برای نگه داشتن و ترمز کردن این خودرو استفاده کند. کالیپرهای ترمزی شش پیستونه خودروی پیشرفته ونوم را در بالاترین سرعت ممکن متوقف خواهد کرد. سیستم کمک فنر پیشرفته این غول نیز کمک شایانی به خودرو خواهد کرد تا فشار حاصل از ایستا، به آن صدمه ای وارد نکند. فورد F-150 به یک بدنه (سپر جلو) جدیدی تجهیز شده است و در حواشی آن چراغ LED نصب شده که رانندگان برای طی مسافت های طولانی و تاریک به خوبی از آن بهره خواهند برد.

خودرو فورد F-150 ونوم

بیشتر بخوانید: انتشار تصاویری از نسل جدید فورد رنجر

طراحی منحصر به فرد خودرو فورد F-150 و قیمت آن

خودرو فورد F-150 دارای یک طراحی گرافیکی فوق العاده است. این خودرو طرح متفاوتی را نسبت به سایر خودروهای جدید نداشت لذا نسخه پیشرفته آن جا برای اضافه کردن طرح های گرافیکی بر روی خودرو را باز گذاشت. همچنین علاقه مندان می توانند جهت شخصی سازی خودرو و رنگ بندی دلخواه، شخصی سازی سپر عقب، رکاب های جمع شونده الکترونیکی و ... اقدام کنند. خودرو فورد F-150 ونوم 775 تا سه سال و مسافت 60 هزار کیلومتر گارانتی را شامل می‌شوند. جالب توجه است که فقط قیمت پایه کیت خودرو فورد F-150 حدود 53 هزار دلار و 300 اعلام شده است. اگر می‌خواهید به کلی محصول را حساب کنید باید خود خودرو هم به آن اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: بررسی بنتلی کانتیننتال جی تی Bentley Continental GT: ظریف، راحت، باشکوه و مدرن

آخرین بررسی و نتیجه گیری از خودرو فورد F-150

ارتقاء سطح کیفی خودرو فورد F-150 با موتور فوق العاده سوپرشارژر 775 اسب بخار برای شرکت هنسی یک حرکت ریسک پذیرانه به شمار می‌رفت. هنسی، خطر کرد و خودروی خود را به خوبی ارتقا داد. شما وقتی یک وانت بزرگ را ببینید که در 4 ثانیه شتاب 100 کیلومتری را داشته باشد تعجب نمی‌کنید؟ 100 کیلومتر شتاب در 4 ثانیه برای خودروهای اسپورت چیزی نیست ولی برای یک وانت بزرگ چیز عجیبی به نظر می‌رسد. هنسی موفق شد این امر را به سرانجام برساند. آخرین اطلاعاتی که از خودرو فورد F-150 می‌توان فهمید، زیر رکابی های برقی، کاپوت های سفارشی، سپرهای جدیدی که برای عقب ساخته شده اند، دریچه هوا و تودوزی چرم است که هر خریدار می‌تواند به طور سفارشی این موارد را در لیست اضافه کردن به خودروی خود بیفزاید.

مطابق گفته مدیرعامل شرکت جان هنسی، قیمت نهایی خودرو فورد F-150 به همراه کیت پیشرفته آن 69 هزار دلار قیمت تخمین خورده است. او در ادامه تخمین قیمت به این نکته نیز اشاره کرد که آن ها پیوسته به دنبال ارتقاء سیستم های پیشرفته تری از خودروهای خود در دنیای تکنولوژی خودرو خواهند بود و سعی خواهند داشت که رقابت گرمی با محصولات سایر برندها داشته باشند:

مدل پیشرفته خودرو فورد F-150 که آن را ونوم 775 نامیده ایم، نماد یک خودروی پیشرفته و منحصر به فرد در دنیا است.


شرکت هنسی تصمیم دارد تا ابتدا 20 دستگاه از این خودرو را در لیست فروش قرار دهد که در صورت بهبود روند خرید و رضایت مشتری تعداد آن را به 100 دستگاه برساند. پیش از این کمپانی هنسی از این هیولا به نام دایناسور ونوم اشاره کرده بود که خط و نشانی زهرآگین برای غول های مسابقات درگ به شمار می‌رود. مسابقات درگ، از جمله مسابقاتی است که میان خودروهای پرقدرت سوپراسپورت ها برگزار می‌شود و با توجه ی بسیار مسئولین مسابقه به شتاب و کنترل خودرو در حین سرعت بالا، خودرو فورد F-150 ونوم 775 اسب بخار جایگاه بسیار بالایی را در میان سوپر اسپورت ها برای خود دست و پا خواهد کرد.

خودرو فورد F-150 ونوم

 

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید