جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

10 بازی انحصاری PS4 که نباید از دست بدید

author منتشر کننده
بدون نظر 7 0
10 بازی انحصاری PS4 که نباید از دست بدید

از سال 2013 که پلی استیشن 4 عرضه شد، سونی توانسته 102.8 میلیون نسخه از این دستگاه را به فروش برساند، این یعنی سونی رقیبانی مانند Nitendo Wii را (با 101.6 میلیون) از گردونه رقابت خارج کرده تا به دومین کنسول پرفروش در تمام دوران تبدیل شود. فراتر از اعداد و ارقام، این کنسول واقعا بی نظیر است، هم از لحاظ کیفیتی و هم از لحاظ بازی های انحصاری که برای این کنسول ساخته می‌شوند. هر ساله بازی های زیادی ساخته میشوند که خیلی از آن‌ها واقعا عالی هستند، امروز ما لیستی را آماده کرده ایم که بهترین بازی های انحصاری PS4 را به شما معرفی می‌کند.

ما همیشه گفتیم که تنوع مهمترین عنصر در بازی های سرگرم کننده و جذاب است. مهم نیست که یک بازی چقدر جذاب است شاید شما بخواهید بعد از مدتی سبک دیگری را امتحان کنید. دقیقا همینجاست که یک بازی با پیچیدگی های مختلف می‌تواند همه چیز را دوباره زنده کند. بنابراین ما سعی کردیم در این لیست بازی های مختلف با سبک های متفاوتی را قرار دهیم، مهم نیست شما کدام یک و چه سبکی را بازی کرده اید، شاید بخواهید کمی تنوع را تجربه کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

بازی انحصاری Marvel’s Spider-Man

این بازی نیاز به معرفی داره؟ قطعا همگی فیلم های مرد عنکبوتی را دیده ایم یا با آن آشنایی داریم. بازی های Spider-Man نیز همیشه برای افرادی که به بازی های اکشن و ماجراجویی علاقه مند بوده اند، لذت بخش بوده است. این بازی با داشتن با داشتن انواع حرکات آکروباتیک و گیم پلی جذاب می‌تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. چیزی که لذت بخش است بالا رفتن از ساختمان و پرواز در ارتفاعات به وسیله تار است. قطعا همه ما به عنوان کسانی که سال‌ها طرفدار مرد عنکبوتی بوده ایم دوست داریم در محیط بازی، طبیعت و صحنه های بصری بازی غرق بشیم. ناگفته نماند مبارزات جدید در بازی طوری طراحی شده اند که بیشترین استفاده را از بازیکن داشته باشند. بنابراین بهتره حتما این بازی رو جزو اولویت های خودتون قرار بدید.

بازی انحصاری Marvel’s Spider-Man

بیشتر بخوانید: معرفی بازی Watch Dogs Legion 2020

بازی انحصاری Uncharted 4: A Thief’s End Hits

وقتی صحبت از گیم پلی و داستانی هیجان انگیز است، این بازی قدرت خود را به نمایش می‌گذارد. از آن دسته بازی هاست که هیچوقت هیجان خود را از دست نمی‌دهد و دوست دارید همیشه بارها آن را تکرار کنید. داستانی در مورد یک شکارچی بازنشسته به نام "ناتان دریک" که چاره ای جز در آغوش گرفتن دنیای دزدان ندارد. دریک برای کشف ماجرای توطئه ای تاریخی که در پشت گنج یک دزد دریایی پنهان شده باید سفری را انجام دهد. در مواجهه با یک چالش عظیم، آیا دریک در ماموریت خود موفق خواهد شد؟ برای پیدا کردن این پاسخ، باید در این بازی ماجراجویی غرق شوید. به خاطر داشته باشید برای زنده ماندن و دور ماندن از نبرد ها باید یک استراتژی هوشمند را برای پیشی گرفتن از دشمنانتان در نظر داشته باشید.

بازی انحصاری Uncharted 4: A Thief’s End Hits

بازی انحصاری The Last of Us Remastered Hits

بارها و بارها دستمان را روی بازی The Last of Us Remastered Hits گذاشتیم. اما هروقت این بازی رو تکرار کردیم باز هم برامون چالش بر انگیز بود، البته فکر میکنیم که اکثر گیمر ها هم همین احساس رو داشته باشند. گیم پلی در مورد دنیایی جهنمی است که بازماندگان بخاطر غذا و اسلحه با یکدیگر جنگ دارند و همدیگر را می‌کشند. چیز دیگری که ارزش این بازی را بیشتر می‌کند پیش درآمد های جذاب فصل یک نفره این بازی است. فراتر از داستان این بازی دارای هشت نقشه چند نفره کاملا جدید است که جالش بیشتری را به بازی اضافه می‌کند.

بازی انحصاری The Last of Us Remastered Hits

بازی انحصاری Bloodnorne

دنبال دنیایی عجیب هستید که خطر های زیادی در آن وجود دارد؟ اگر پاسخ شما مثبت است نمی‌توانید بازی پرتحرک تر از Bloodborne پیدا کنید. بله، این بازی برای کسانی است که می‌دانند چگونه با اوباش و موجودات خطرناک و کشنده رو به رو شوند. در این بازی اکشن RPG (نقش آفرینی)، شما باید درون شهری پر از ترس و وحشت سفر کنید که خطرات در هر مرحله بیشتر می‌شوند و نبردها از شما استقبال می‌کنند. اگر دارای اسلحه ای قدرتمند و استراتژی هوشمندانه نباشید، بدون شک دچار دردسرهای عمیقی خواهید شد. اما نگران نباشید، هر بار که موفق به از بین بردن دشمنان خود شوید، بازی جوایز خوبی را به شما می‌دهد.

بازی انحصاری Bloodnorne

بازی انحصاری Horizon Zero Dawn

چه اتفاقی می‌افتد وقتی طبیعت و ماشین ها (ربات ها) وارد جنگی کشنده شوند؟ خب، این چیزی نیست جز آخرالزمان. این بازی با پیچ و تاب های سخت، می‌تواند برای کسانی که به دنبال گیم پلی و شکار کردن هستند جذاب باشد. بازی دو عنصر کاملا متفاوت را ارائه می‌دهد: دنیای طبیعی شگفت انگیز و تکنولوژی های پیشرفته. سرانجام همه اینها به ماشین های قدرتمند و هوش شما بستگی دارد. وارد عمل شوید و بازی کنید تا پی ببرید که کدام یک در پایان پیروز این نبرد می‌شود.

بازی انحصاری Horizon Zero Dawn

بیشتر بخوانید: 12 بازی انحصاری ایکس باکس وان که نباید از دست بدید

بازی انحصاری Persona 5

Persona 5 با داشتن داستانی جذاب، بازی سرگرم کننده ای است. این بازی مربوط به گروهی از نوجوانان و آزمایشات جالب توجه آن‌هاست. با حل هر مورد، به حقیقت پنهان نزدیک تر خواهید شد. و نتیجه خواهد گفت که آیا قهرمانان به شکوه میرسند یا در ویرانه ها غرق می‌شوند. آنچه در مورد این بازی مرا به خود جذب کرد، کارهای متفاوتی است که می‌توانید انجام دهید که سرگرمی زیادی را برای شما ایجاد می‌کنند. سیاه چال های دیوانه وار و ترفندهای عجیب که گیم پلی بازی را زنده می‌کنند. در کل Persona 5 یکی از جالب ترین بازی های PS4 است که تا به حال ساخته شده است.

بازی انحصاری Persona 5

بازی انحصاری God of War

اگر از بازی هایی که برای زنده ماندن شما را وادار به جنگیدن می‌کنند خوشتان می‌آید، خدای جنگ دقیقا همان بازی و بهترین آن‌هاست. بازی در مردی به نام Kratos است که مخالف خدایان نورسی و هیولاهاست. او نه تنها باید برای زنده ماندن بجنگد بلکه به پسر خود نیز کمک می‌کند تا جنگ را بیاموزد. این بازی در جنگل های خطرناک، کوه ها و قلمرو طرفداران نورس جریان دارد. شما باید با هیولاها رو به رو شوید و آن‌ها را شکست دهید. مبارزات فیزیکی در این بازی عالی هستند، سخت و جذاب. ما عاشق تمام مواردی که در این لیست حضور دارند هستیم اما هیچ یک به اندازه خدای جنگ برای ما جذاب نیست. این فقط یک بازی نیست بلکه یک پدیده است و باید حتما آنرا تجربه کنید.

بازی انحصاری God of War

بازی انحصاری Until Dawn Hits

آیا تا به حال در زندگی شرایطی داشته اید که مجبور به انتخاب غیرممکن ها باشید؟ نه؟ بگذارید در زندگی با چنین موقعیت هایی رو به رو شوید. Until Dawn Hits شما را تحت تاثیر داستان بی نظیر خود قرار می‌دهد و شما را همیشه در حاشیه نگه می‌دارد. اگر در بازی های ذهنی مهارت داشته باشید ممکن است به اندازه کافی از این بازی استفاده نکنید. با چندین خط داستانی، باید همیشه مسیر خود را انتخاب کنید. گذشته از گیم پلی، این بازی گرافیک چشم نوازی دارد که جلوه ای مدرن به آن می‌بخشد. به طور خلاصه، این بازی کاملا لیاقت حضور در این لیست را دارد.

بازی انحصاری Until Dawn Hits

بازی انحصاری Days Gone

این مبارزات فشرده است که این بازی را تبدیل به یک بازی برتر می‌کند. با کمی مهارت و استراتژی های هوشمندانه میتوانید به خوبی از این بازی لذت ببرید. بازی درباره بازماندگان و زندگی آن‌هاست. در این بازی نقش Deacon St. John یک شکارچی شجاع را بازی می‌کنید که باید برای بقای خود تلاش کنید. بخاطر داشته باشید بقا تنها چیزی است که اون برای آن می‌جنگد، او همچنین به دنبال دلیلی برای تغییر زندگی است. حتما این بازی را تجربه کنید.

بازی انحصاری Days Gone

بیشتر بخوانید: بازی کامپیوتری Apex؛ تبلور بهترین گیم پلی اول شخص

بازی انحصاری Detroit Become Human

آیا رویای ساختن داستان خودتان را داشته اید؟ Detroit Become Human را بازی کنید تا داستانی بی نظیر بسازید تا آرزوی شما به واقعیت بپیوندد. بازی به شما آزادی کامل برای مشاهده اتفاقات و احساس هر جنبه از زندگی را می‌دهد. با توجه به تصمیمات خود، می‌توانید برای هر یک از سه شخصیت بازی داستانی قابل توجه ایجاد کنید. در نظر داشته باشید، هر تصمیمی که می‌گیرید در نهایت بر نتیجه داستان اثر میگذرد. بنابراین برای هر تصمیم حتما به خوبی فکر کنید. از بهترین بازی های اختصاصی PS4 بهترین استفاده را ببرید.

بازی انحصاری Detroit Become Human

این برترین بازی های انحصاری PS4 از نظر ما هستند. اگر چه هیچ فهرست بازی نمی‌تواند ادعا کند که برای همه مناسب است و سلیقه همه را در بر می‌گیرد، اما ما فکر می‌کنیم این ترکیب بسیار خوبی برای بیشتر گیمرها باشد. در نظرات اطلاع دهید که کدام بازی را تجربه کرده اید و کدام یک را دوست دارید. طرفدار کدام سبک از بازی ها هستید؟ اگر بازی دیگری را پیشنهاد می‌دهید در نظرات اطلاع دهید.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید