جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

6 گوشی هوشمند پیشنهادی تا پایان سال 2019

author منتشر کننده
نظرات (1) 8 0
6 گوشی هوشمند پیشنهادی تا پایان سال 2019

هر ساله چلنج های متفاوتی را بین گوشی های هوشمند برتر سال شاهدیم که هر شرکت با برند تجاری مخصوص خود شروع به ارائه بهترین های خود می‌کند تا از کورس عقب نماند و پیوسته در رقابت با پرچمداران گوشی‌های هوشمند خود باشد. کاربران هم این رقابت داغ تر از همیشه را کنار نمی‌گذارند و با پیوستن به خبرهای روز تکنولوژی، عناوین و محتویات گوشی های هوشمند را پیگیری می کنند. این روزها خریدن گوشی در کنار اینکه قطعات سخت افزاری و نرم افزاری آن حائز اهمیت است، سلیقه حرف اول را می‌زند. تعدد تلفن های همراه امروزه دست کاربران و مشتریان این پلتفرم را باز گذاشته است.

گوشی های هوشمند

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس

امسال نیز به مانند سال های قبل سامسونگ گوشی هوشمند نوت خود را به بازار عرضه کرد که اینبار نوبت به نسخه 10 پلاس آن رسیده بود. بی شک بهترین گوشی سامسونگ در سال 2019 تا اکنون نوت 10 پلاس می‌باشد و تا قبل از ارائه A9 تا پایان سال 2019، این گوشی پیشنهاد ما برای شماست. این گوشی هوشمند دارای نمایشگر Super AMOLED است و در ابعاد 8/6 اینچ و با رزولوشن 3040×1440 پیکسل طراحی شده است. رزولوشن این گوشی به حدی با کیفیت ارائه شده که سامسونگ این گوشی را «ژرفای سینماتیک» می‌نامد. دوربین سه گانه اصلی و اولتراواید 16 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین تله فو 12 مگاپیکسلی به کار رفته در این گوشی، باعث شده یکی از انتخاب های برتر کاربران در امسال باشد. همچنین سامسونگ قدرت پردازنده گوشی را با قرار دادن قطعه اسپندراگون 855 در کنار 12 گیگابایت رم بالاتر برده و هرگونه لَگ شدن گوشی یا هنگ کردن را از میان برداشته است. گوشی های سامسونگ نوت 10 پلاس علی رغم باتری با شارژدهی بالا دارای حافظه 512 گیگابایتی هستند. یک کاربر جز این قطعات سخت افزاری و این پنل های نرم افزاری موجود در گوشی، چه چیزی را لازم دارد؟

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس

بیشتر بخوانید: بررسی گوشی‌های سامسونگ A90 و ظهور پردازنده اسپندراگون 855

گوشی هوشمند هواوی میت 30 پرو با نمایشگر آبشاری

پس از سامسونگ نوبت به برند هواوی و شاهکار دوباره او می‌رسد. گوشی هوشمند هواوی میت 30 پرو یک نسخه به روز شده و با قابلیت بالاتر از میت های سری قبل می‌باشد. نمایشگر آبشاری این گوشی هوشمند ما را به دل آبشار بی کران می‌برد. هواوی نمایشگر اولد آبشاری گوشی خود را «هورایزن دیسپلی» نامید. اگر به دقت به اطراف این گوشی نگاه کنیم شاهد خواهیم بود که هیچ حاشیه و یا کلیدی اطراف آن نمی باشد و همین عاملی است تا کاربران این گوشی را به شکل یک پلتفرم خاص و جذاب ببینند. هواوی میت 30 پرو دارای سه دوربین (اصلی 40 مگاپیکسلی، 40 مگاپیکسلی فوق عریض و 8 مگاپیکسلی تله فو) است. وجود حسگر تشخیص سه بعدی در کنار این سه دوربین نقش بسزایی ایفا می‌کند. همچنین حسگرهای نمایشی درون دوربین ها به میزان فوکوس دوربین این موبایل و قدرت لرزش گیر اپتیکال را اضافه نموده است. برخلاف سامسونگ، هواوی سعی بیشتری در بالا بردن کیفیت دوربین های خود دارد. لذا دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز از حسگر 32 مگاپیکسل بهره می‌برد. گوشی میت 30 پرو دارای 8 مگاپیکسل حافظه رم و مجهز به حافظه ذخیره ساز خروجی 256 گیگابایتی است و در مقایسه با گوشی نوت 10 حجم ذخیره سازی کمتری دارد.

گوشی هوشمند هواوی میت 30 پرو با نمایشگر آبشاری

بیشتر بخوانید: هواوی بخریم یا نخریم؟

گوشی هوشمند آیفون 11 پرو مکس و دوربین های 3 گانه

آیفون توانست بعد از چند سال تلاش بالاخره گوشی هوشمند خود را سه دوربینه کند. آیفون 11 پرو مکس در کنار آیفون 11 پرو در بازارهای امروزی به تاخت و تاز می پردازد و توانسته یک غول توانمند در دنیای فناوری باشد. گوشی آیفون 11 پرو مکس دارای یک نمایشگر 6.5 اینچی رتیناست. سازنده گوشی های آیفون توانسته در این نسخه روشنایی گوشی را علی رغم اینکه به 1200 نیت برساند، موفق شده 15 درصد بهره وری از میزان شارژ مصرفی را در گوشی حامل کند. یعنی شما به اندازه نسخه های قبلی 15 درصد بیشتر می‌توانید با گوشی کار کنید. پردازنده قدرتمند A13 جایگزین پردازنده قبلی A12 شده و گوشی قادر است با پردازش بالاتری نرم افزارها و بازی ها را اجرا کند. این پردازنده، گوشی آیفون (شرکت اپل) را یکی از قدرتمندترین های جهان ساخته است. علی رغم دوربین سه گانه و پردازنده بالا، حالات نایت مود و ویژگی های دیگر اضافه شده دوربین موجب شده کاربران برای خرید این نسخه از آیفون نیز صف بکشند. البته خرید گوشی آیفون در ایران به اندازه سایر کشورها به صرفه نیست و برخی به خاطر محدودیت دسترسی شیرینگ و ریجستری قادر به خرید این گوشی نیستند. ریجستری این گوشی در ایران 3 میلیون و 250 هزار تومن حداقل تخمین زده شده است؛ جدا از قیمت خود گوشی که به 22 میلیون می‌رسد. لذا اگر جیب شما مشتمل بر بالای 25 میلون ناقابل است می توانید این گوی را در ایران خریداری کنید.

گوشی هوشمند آیفون 11 پرو مکس و دوربین های 3 گانه

بیشتر بخوانید: بازگشایی جعبه آیفون 11 پرو با رونمایی از IOS 13.1

گوشی هوشمند وان پلاس 7 تی پرو مجهز به مکانیزم پاپ آپ

گوشی هوشمند وان پلاس نیز خود را در کنار باقی پرچمداران نگه داشته و با عرضه گوشی 7 تی پرو در حال رقابت با آن هاست. اگرچه بسیاری، از گوشی وان پلاس 7 تی پرو خبر ندارند ولی از بهترین گوشی های ارائه شده در سال 2019 است. گوگل تغییر چندانی در طراحی این نسخه نداده و شمایل این گوشی به مانند نسخه قبلی است. کماکان نمایشگر گوشی را به شکل بریدگی حذف شده و دوربین مجهز به مکانیزم پاپ آپ می‌بینیم. نمایشگر گوشی در سایز 6.7 اینچ ساخته شده و نرخ رفرش آن با نسخه قبلی خود تفاوتی ندارد. دوربین های پشتی به شکل عمودی و تقریبا در مرکز گوشی قرار دارند. وان پلاس نیز دارای سه دوربین در پشت است که یکی از آن 48 مگاپیکسل و دوربین های دیگر به ترتیب 16 و 8 مگاپیکسل است که هر سه به لرزش گیر اپتیکال مجهزند. از تجهیزات جدیدی که به وان پلاس اضافه شده قابلیت ماکرو و فیلمبرداری با نرخ 960 فریم است. همچنین در گوشی وان پلاس از پردازنده اسپندراگون 855 استفاده می‌شود که در گوشی نوت 10 نیز استفاده شده است. حافظه داخلی دستگاه 6 و 8 گیگ است و 256 گیگابایت حافظه ورودی را خواهد داشت. لذا اگر از خریداران موبایل های گوگل هستید وان پلاس تی 7 پرو می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

بیشتر بخوانید: رونمایی از وان پلاس 7تی

گوشی هوشمند شیائومی می 9 پرو؛ نسخه بهبود یافته می 9

شیائومی نیز برای اینکه از رقبا عقب نماند گوشی هوشمند خود را در نسخه می 9 پرو در پاییز امسال عرضه کرد. نمایشگر این گوشی فول اچ دی پلاس و در اندازه 39/6 اینچ عرضه شده است. شیائومی می 9 از جمله گوشی های هوشمندی است که امسال با عرضه 5G ارائه شد؛ لذا مجهز به مودم نسل پنجم اینترنت های جهانی است. در این گوشی هوشمند نیز تراشه اسپندراگون 855 جایگذاری شده و دارای 12 گیگابایت حافظه رم برای پردازش بهتر گوشی است. در پنل پشت گوشی سه دوربین قرار داده شده که یکی از آن 48 مگاپیکسل و دو دوربین دیگر به ترتیب 16 و 12 مگاپیکسل تله فو است. شاید این گوشی هوشمند نسبت به باقی برندها نسخه ضعیف تری به نظر برسد ولی باتری آن به مراتب نسبت به باقی گوشی ها قدرت مند تر است. گوشی شیائومی می 9 پرو به دلیل داشتن شارژ سیمی 45 واتی درصد باتری گوشی را به سرعت بالا می برد و شما قادرید در 48 دقیقه گوشی صفر درصد خود را کامل شارژ کنید.

گوشی هوشمند شیائومی می 9 پرو؛ نسخه بهبود یافته می 9

بیشتر بخوانید: فناوری اینترنت 5G، جدیدترین تکنولوژی شبکه ای جهان

گوشی هوشمند گوگل پیکسل XL4

آخرین گوشی هوشمند معرفی شده امسال می رسد به نسل جدید گوشی های سری پیکسل که توسط شرکت گوگل ساخته شده است. گوگل این بار سری پیکسل 4 را معرفی کرد که نام آن XL 4 است. پیکسل 4 ها در تمامی زمینه ها نسبت به سری های قبل پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته است. طراحی بیرونی و داخلی گوشی بسیار زیبا و جذاب شکل گرفته و این خصوصیت را در کمتر گوشی های امروزی شاهدیم. نمایشگر این گوشی ها اولد 6.3 اینچی با رزولوشن 3200×1800 است و همچنین قادر است ضمن داشتن فناوری HDR تا 90 هرتز رفرش را انجام دهد. حسگر پیشرفته به کار رفته در پیکسل چهار ایکس ال کمک کرده تا کاربران تجربه عکس برداری از انواع ژست هایی که بیشتر در پلتفرم های IOS به کار رفته را داشته باشند. علی رغم ما کاربران، تمامی کاربران جهانی از توانمندی دوربین های گوشی های گوگل باخبرند. این گوشی نیز مجهز به اسپندراگون 855 است و دارای 6 گیگابایت حافظه رم می‌باشد.

گوشی هوشمند گوگل پیکسل XL4

اما اینکه کدامین گوشی را خرید کنید بسته به سلیقه و میزان بودجه شما دارد. بسیاری از ما کاربران علی رغم محدودیت های آیفون این گوشی را از روی سلیقه می‌خریم و بسیاری دیگر بودجه مناسب خود را برای گوشی های مد نظرشان نگه می‌دارند. اما باید توجه داشته باشیم که امروزه گوشی هایی که قابلیت های بیشتری را دارند و کار ما سریع تر و راحت تر می‌کنند به صرفه تر و مناسب تر هستند. به طور مثال انتخاب گوشی نوت 10 سامسونگ و یا هواوی میت گزینه مناسب تری برای شما به نظر می‌رسد. چرا که آیفون قابلیت شیرینگ ضعیف تری نسبت به گوشی های اندروید دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (1)

  1. رقابت اصلی بین سامسونگ و هواوی و اپل هست که محصولات قوی و بروزی تولید کردن.به نظرم اپل موفق تره

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید